بیوگرافی بهاره افشاری به همراه تمام حواشی+عکس ها

جهت برقراری امنیت،درگاه ریالی بعد از احراز هویت فعال میشود.

بهاره افشاری یکی از چهره های جذاب سینما و تلویزیون ایران است که مراحل موفقیت را به سرعت طی کرده و هم اکنون از او به عنوان یکی از محبوبترین بازیگران زن ایران نیز یاد می شود. بهاره افشاری با سریال «او یک فرشته بود» که رمضان سال ۱۳۸۴ پخش می شد به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس نیز فعالیت دارد. با «انفجاروین» ‌همراه باشید.

 بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود، سمنان است. او دیپلم بازیگری دارد و در دانشگاه نیز در رشته نقاشی تحصیل کرده است. او پیش از اینکه به سمت بازیگری بیاید در حوزه مونتاژ، نقاشی و طراحی لباس مشغول به کار بود.  

اطلاعات بهاره افشاری

نام و نام خانوادگی: بهاره افشاری

متولد: ۴ تیر ۱۳۶۳ (۳۷ ساله)

 محل تولد: شاهرود، سمنان

پیشه: بازیگر، طراح لباس

وضعیت تأهل: مجرد

زندگی شخصی بهاره افشاری

بهاره افشاری به عنوان یک طراح لباس موفقیت زیادی را از آن خود کرده بود. او با برگزاری نمایش های فشن خود توانسته بود خیلی از بازیگران و سلبریتی ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. موفقیت های افشاری باعث شد تا مجله «چلچراغ» در گفتگویی که در سال ۸۳ به چاپ رسید، افشاری را با ۱۹ سال سن جوانترین طراح لباس ایران لقب داد.

افشای می گوید که پدرش تولیدی لباس داشته و او از همان دوران کودکی به مدل های لباس و ترکیب و رنگبندی آنها علاقه پیدا کرده بود. افشاری در ابتدا از مدرسه سوره با دیپلم تئاتر فارغ التحصیل شد. اما علاقه او به طراحی لباس روز به روز بیشتر می شد. نهایتا بهاره افشاری تصمیم گرفت به کمک یک معلم خصوصی تلاش جدی خود برای ورود به صنعت مد را شروع کند.

شرکت طراحی بهاره افشاری

بهاره افشای بردادری به نام بابک دارد. بابک افشاری با صبا سهیلی ازدواج کرده است. بهاره هم اکنون به همراه برادرش یک شرکت طراحی پ دارند. مدیریت بخش طراحی پوشاک را خود بهاره برعهده دارد. با این حال، بهاره دیگر همچون سابق فرصت زیادی برای کار طراحی لباس ندارد. شرکت طراحی خانواده افشار بیشتر در حوزه گرافیک، معماری و طراحی صنعتی فعالیت می کند. بهاره به همراه بابک و صبا سهیلی از اعضای هیئت مدیره این شرکت طراحی به حساب می آیند.

فعالیت هنری بهاره افشاری

بهاره افشاری قبل از اینکه با سریال او یک فرشته بود یک شبه به شهرت افسانه ای دست پیدا کند، در سریال تلویزیونی دیگری هم بازی کرده بود. اما تجربه تلخ بازی در این سریال باعث شده بود تا بهاره افشاری تصمیم بگیرید برای همیشه بازیگری را کنار بگذارد. اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چند سال‌ او را دوباره برای بازی در یک سریال تلویزیونی متقاعد کند.

بهاره افشاری قبلا با فیلم «ناف (۱۳۸۱)» به کارگردانی محمد شیروانی وارد عرصه سینما شده بود. فیلم های بعدی افشاری «صد سال به این سال ها (۱۳۸۶)» و «تسویه حساب (۱۳۸۶)» بودند. دیگر تجربه افشاری در سینما فیلم «معراجی ها (۱۳۹۲)» بود. افشاری در فیلم «گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵)» به کارگردانی سعید سهیلی نیز بازی کرده است.

شایعه ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری

بهاره افشاری یکی از بازیگرانی است که با توجه به اینکه کماکان مجرد است، هر روز شایعات زیادی در مورد ازدواج او به گوش می رسد. یکی از معروف ترین این شایعات به سال ۹۴ و ازدواج او با بنیامین بهادری، خواننده موسیقی پاپ بر می گردد. این شایعه به قدری در فضای مجازی و جراید پیچید که افشاری مجبور شد با انتشار عکس دوم شناسنامه اش ماجرا را کاملا تکذیب کند.

ممنوع الکاری بهاره افشاری

افشاری پس از بازی در فیلم «پایان نامه (۱۳۸۹)» که به مسائل اعتراضات مردمی سال ۸۸ می پرداخت مدتی ممنوع الفعالیت شده بود. بازی در این فیلم به کارنامه بازیگری او خدشه زیادی وارد کرد و هجمه ای از انتقادات نیز از سوی مردم و رسانه های خارج از کشور به سوی او روانه شد.

با این حال، خود افشاری در دفاع از خود عنوان کرد: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرار داد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد. در حالی که چنین پولی را نداشته است.»  افشاری نهایتا گفته است که با توجه به اینکه توانایی مالی پرداخت غرامت فسخ قرارداد را نداشته تن به بازی در این فیلم داده است. او بعدا از مردم عذرخواهی کرد. این ماجراها باعث شد تا روح الله شمقدری، تهیه کننده فیلم و برادرش جواد که هر دو از چهره های انقلابی نزدیک به جمهوری اسلامی هستند، ‌تصمیم گرفتند او را ممنوع الکار کنند.

تهدید به مرگ بهاره افشاری

در سال ۹۵ بود که اخباری از تهدید به مرگ شدن یک بازیگر زن منتشر شد. هر چند رسانه ها نام این بازیگر را فاش نکرده بودند، اما برنامه ۲۰:۳۰ که شبکه دوم صدا و سینما پخش می شد، عنوان کرد این بازیگر بهاره افشاری بوده است. افشاری در گفتگویی با خبرنگار این برنامه از جزئیات ماجرا صحبت کرد. این بازیگر دوست داشتنی گفت، شخصی که از دنبال کنندگان او در اینستاگرام بود، به او گفته است که به او علاقه دارد. این فرد بعدا حتی به افشاری پیام فرستاده و به او پیشنهاد ازدواج نیز داده بود.

با این حال، افشاری این پیام را جدی نمی گیرد، اما از همان زمان نیز مزاحمت های او شروع می شود. این فرد دائما برای افشاری پیام می فرستاد و پیشنهادش را تکرار می کرد. سرانجام وقتی افشاری به او جواب منفی می دهد، تهدیدهای مرد ناشناس شروع می شود. افشاری می گوید: «او در شبکه‌ های اجتماعی به من توهین می کرد و حتی تهدید می کرد که مرا به قتل می رساند یا اینکه رویم اسید می پاشد. مزاحمت‌ های او باعث شده بود که آرامش و آسایش نه از من که از خانواده‌ ام نیز سلب شود و در نهایت تصمیم گرفتیم از این فرد شکایت کنیم. مأموران با بررسی های تخصصی موفق شدند محل زندگی این مرد را در یکی از مناطق غربی شهر کرج شناسایی و او را دستگیر کنند.»

متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که از مدت ها قبلا نه یک دل بلکه صد دل عاشق بازیگر سرشناس شده و پس از شنیدن جواب منفی او عصبانی شده است.

فیلم تسویه حساب

تسویه حساب فیلمی به کارگردانی تهمینه میلانی است که در سال ۱۳۸۶ اکران شد. این فیلم درام همچون سایر آثار تهمینه میلانی به موضوعات زنان و حقوق آنان می پرداخت. در فیلم تسویه حساب چهار زن در زندان با هم نقشه می کشند تا پس از آزادی با همکاری هم کار کنند.

 این زنان پس از اینکه از آزادی خانه ای را اجاره می کنند. آنها در خیابان خود را به عنوان فاحشه معرفی می کنند و پس از فریب مردان آنها را به خانه می آورند و پس از ضرب و شتم تمام پول هایشان رابه سرقت می برند. افشاری در تسویه حساب با مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروزآذر، سیاوش طهمورث و حامد بهداد هم بازی بود.

فیلم ازدواج در وقت اضافه

«ازدواج در وقت اضافه» به کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۸۸ اکران شد. افشاری به همراه ماهایا پطروسیان که در آن نقش یک پیرزن سالخورده را بازی می کرد، از جمله بازیگران اصلی این فیلم کمدی بودند.

فیلم خیابان بیست و چهارم

فیلم «خیابان بیست و چهارم» به کارگردانی سعید اسدی که در سال ۱۳۸۷ اکران شد به ماجراهای قاتل بی رحم به نام فرشید می پرداخت. شیرین با بازی شیلا خداداد که همسرش اولش دختری به نام نازنین دارد،‌ بدون اینکه از گذشته تاریک همسرش اطلاعی داشته باشد با او ازدواج می کند. فرشید روانپزشکی به نام نازنین با بازی نیکی کریمی که مشغول درمان او است را به طرز وحشیانه ای می کشد. آرزو با بازی بهاره افشاری، خبرنگاری است که فرشید قبلا خواهر او را به قتل رسانده بود. حالا آرزو می خواهد به هر ترتیب ممکن قاتل خواهرش را به دام بیندازد.

فیلم معراجی‌ ها

«معراجی ‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال ۱۳۹۲ اکران شد. افشاری در این فیلم کمدی یکی از نقش های پررنگ را برعهده داشت. فیلم معراجی ها گیشه بسیاری خوبی نیز داشت.

فیلم دردسر بزرگ

«دردسر بزرگ (۱۳۸۹)» کمدی پرستاره ای به کارگردانی مهدی گلستانه است. در این فیلم بازیگران مشهور زیادی از جمله حامد کمیلی، لیلا اوتادی، سحر قریشی، و بهاره افشاری نقش آفرینی کرده اند. در فیلم دردسر بزرگ سیامک مردی است که از راه فریب دختران جوان و اخاذی از آنها گذران زندگی می کند. اما با پیدا شدن سر و کله پسر عمه اش از روستا، تمام نقشه های او نقش بر آب می شود.  

سریال او یک فرشته بود

«او یک فرشته بود» یکی از به یادماندنی ترین سریال های ایام رمضان است که در سال ۸۴ از شبکه دو سیما پخش می شد. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را علیرضا افخمی برعهده داشت. او یک فرشته بود یکی از معدود سریال های ایرانی بود که در ژانر معرفتی- ماورائی ساخته شده بود. بهزاد با بازی حسن جوهرچی با زنی به نام فرشته با بازی بهاره افشاری تصادف می کند. بهزاد او را به خانه می آورد. فرشته در خانه بهزاد و همسرش رعنا (مریم کاویانی) با دختر و پسر خانواده زندگی می کند.

 اما به مرور رفتارهای عجیبی از او سر می زند. اوضاع زندگی بهزاد و رعنا هم به مرور دستخوش تغییر می شود تا جایی که بهزاد تصمیم می گیرد از رعنا طلاق بگیرد. نهایتا روحانی محل به گوش بهزاد می رساند که فرشته یک زن عادی نیست، بلکه خود ابلیس است. موفقیت بی نظیر سریال او یک فرشته است باعث شهرت بسیار زیاد افشاری نیز شد.

برنامه دورهمی

برنامه تلویزیونی «دورهمی» که از سال ۹۴ تاکنون از شبکه نسیم سیما پخش می شود، از جمله برنامه های گفتگوی تلویزیونی بود که به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. مجری این برنامه مهران مدیری است و معمولا سلبریتی ها و هنرمندان مشهور در آن به گفتگو با مجری برنامه می نشینند. قالب گفتگوها هم صمیمانه و در مورد مسائل مختلف از خاطرات دوران کاری تا موضوعات جانبی و سرگرمی ها است. بهاره افشاری در یکی از قسمت های دورهمی که به شدت مورد توجه بینندگان قرار گرفت به گفتگو با مدیری پرداخت و گفت:‌«من بسیار رک هستم و تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم. تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم، همچنین برای مردم خوش اخلاقم، اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم. مادرم می‌ گوید کسی که با تو ازدواج کند، به او چک سفید امضا می ‌دهم.» رسم است که هر کدام از مهمانان برنامه هدیه ای را به برنامه دورهمی اهدا می کنند تا در موزه برنامه به یادگار بماند. افشاری هم کتاب حافظ را به موزه برنامه هدیه داد.

دید در شب

دید در شب یکی دیگر از برنامه های گفتگو محور محبوب ایرانی است. اما دید در شب برخلاف همتایان دیگرش از اینترنت و پلتفرم اشتراک ویدئوی آپارات پخش می شود. دید در شب با اجرای رضا رشیدپور از پاییز ۹۴ تاکنون در حال پخش است. افشاری در بخشی از گفتگوی خود با رشیدپور عنوان کرد که در ۳۵ سالگی ازدواج می کند. او در ادامه نیز گفت: «من برای زندگی‌ ام برنامه دارم. در ۲۰ سالگی می‌ دانستم که پروسه‌ ای را باید طی کنم که در ۳۰-۳۲ سالگی باید خانه ‌دار باشم که الان شده‌ ام. این ربطی به بازیگری ندارد و هر شغلی که داشت باید این کار را می کرد. او می گوید در میانه ۳۰ تا ۳۵ سالگی سیمرغ می گیرد.»

طراح لباس، شغل همیشگی افشاری

با وجودی که شهرت افشاری به دلیل بازیگری در سینما و تلویزیون است،‌ اما خود او شغلی همیشگی اش را طراح لباس می داند. او در تمام سال هایی که وارد بازیگری شده و به شهرت دست یافته، حتی لحظه ای هم طراحی لباس را رها نکرده و همچنان به کار مورد علاقه اش ادامه می دهد. به این جهت، بهاره افشاری طراح لباس را به چشم شغل همیشگی خود می بیند، چنانچه می گوید: «من قبل از اینکه بازیگر شوم طراح لباس بودم و شغل من همین بود و سال‌ ها است که این کار را انجام می ‌دهم. من شوی دائمی دارم و کارهای فصلی را انجام نمی ‌دهم. تبلیغات زیادی برای آن نمی ‌کنم، چرا که مشتری‌ های ثابت و همیشگی خودم را دارم.»

نمایشگاه هنر مفهومی دچار

بهاره افشاری در بهمن ۹۵ نمایشگاه هنر مفهومی به نام «دچار» را برگزار کرد. مضمون نمایشگاه او قضاوت بود و افشاری با چشمداشت این مضمون پرتره هایی از برخی چهره های مشهور تهیه کرده بود و روی دیوارهای نمایشگاه به نمایش گذاشته بود. در بخشی از مانیفست نمایشگاه افشاری آمده بود: «همه ما روزی دچار می ‌شویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می ‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.»

بهاره افشاری در اینستاگرام

بهاره افشاری در اینستاگرام فعالیت مستمری دارد. این بازیگر مشهور تلویزیون و سینما با نام کاربری baharehafshariofficial بیش از ۱،۸ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. افشاری تا به حال در صفحه رسمی خود در اینستاگرام ۲۱۸ پست منتشر کرده است. افشاری در صفحه خود عمدتا عکس ها و کلیپ هایی از خود در هنگام حضور در پشت صحنه فیلم ها، سریال و تئاتر منتشر می کند. او همچنین برخی از طراحی های لباس خود را نیز با دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد.

سوالات درباره بهاره افشاری

۱-بهاره افشاری چند سال دارد؟

افشاری متولد تیر ۱۳۶۳ در شاهرود است. این بازیگر و طراح لباس ۳۷ سال سن دارد.

۲-آیا بهاره افشاری ازدواج کرده است؟

خیر. افشاری مجرد است.

۳-ماجرای ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری چه بود؟

ازدواج بهاره افشاری و بنیامین بهادری یکی از شایعاتی بود که رسانه ها و به خصوص هواداران این دو به راه انداخته بودند و خیلی زود هم افشاری واکنش نشان داد. این بازیگر محجوب با انتشار عکسی از صفحه دوم شناسنامه اش خبر ازدواج با بنیامین را تکذیب کرد.

۴-بهاره افشاری چرا به مرگ و اسیدپاشی تهدید شده بود؟

ماجرای تهدید به مرگ و اسیدپاشی افشاری به یکی از طرفداران او در اینستاگرام باز می گشت. ظاهرا مردی اهل کرج که دیوانه وار عاشق افشاری شده بود به او پیشنهاد ازدواج می دهد. اما افشاری این پیشنهاد را رد می کند و همین موضوع باعث عصبانیت این کاربر اینستاگرام و تهدیدهای او می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *