ازدواج تتلو و سحر قریشی: پشت پرده جنجال های اخیر بانوی حاشیه ایران چیست؟

پشت پرده جنجال های اخیر بانوی حاشیه ایران چیست؟

سفر ناگهانی سحر قریشی به ترکیه باعث دامن زدن به شایعات زیادی شده است. این روزها رسانه های مختلف خبر از یک یک جنجال بزرگ و بمب خبری می دهند که بی ربط به ازدواج قریب الوقوع سحر قریشی با امیر تتلو، خواننده جنجالی نیست. در همین حال،‌ برخی رسانه ها از فعالیت قریشی در سایت های شرط بندی نیز خبر داده اند. با مجله «انفجار وین» همراه باشید تا بیشتر درباره جنجال های سحر قریشی، بانوی حاشیه ایران بخوانید.

جنجال های تازه سحر قریشی

بمب خبری رسانه های فارسی زبان ازدواج سحر قریشی با امیر تتلو، خواننده جنجالی است. در حالی که خبر مهاجرت احتمالی قریشی قبلا بارها در رسانه ها مطرح شده بود، اما ارتباط او با امیر تتلو باعث هر چه داغ تر شدن ماجرای جنجالی او شد. قریشی قبلا هم با ارتباط خود با سلبریتی های دیگر همچون امیر طارمی جنجال آفرین شده بود، اما ماجرای اخیر او ظاهرا از تمام جنجال های او جدی تر است. اخیرا حتی ویدئوی کوتاهی از او در ویلایی در ترکیه نیز منتشر شد که در آن صدای امیر تتلو در پشت دوربین شنیده می شد.

سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است

یکی از اولین کسانی که در مورد شایعه مهاجرت احتمالی سحر قریشی اظهار نظر کرد، حسین فرحبخش، تهیه کنندگان و کارگردان سینما و تلویزیون بود که ۲۸ بهمن در برنامه ای که در «رادیو گفتگو» در این مورد صحبت کرد. فرحبخش در این خصوص گفته بود که به قریشی پیغامی داده و به او گفته است که «کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند.»

ظاهرا این کارگردان و تهیه کننده با سابقه تلویحا به قریشی پیشنهاد داده بود از کشف حجاب خودداری کند تا فرصت حضور دوباره در تولیدات سینما و تلویزیون کشور را داشته باشد. فرحبخش در بخشی از این گفتگوی رادیویی گفته بود: «خانم قریشی دو، سه ماه قبل به من گفته بود که می ‌خواهد ازدواج کند و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.»

این تهیه‌ کننده تلویزیون و سینما در ادامه نیز افزوده بود: «سحر قریشی، کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت. اما این که آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم. به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.»

ماجرای آهنگ «انتظار» تتلو

امیر تتلو اول بهمن ۱۴۰۰ آهنگ جدیدی به نام «انتظار» منتشر کرد که در بخش هایی از آن کلمات «سحر» و «شهرت» شنیده می شود. ماجرای این تک آهنگ تتلو وقتی جالب می شود که بدانید تتلو قبلا در یوتیوب هم لینک کانال یوتیوب قریشی از گذاشته بود و عنوان کرده بود: «یوتیوب حاج خانم دنبال شود.» سرنخ بعدی از رابطه تتلو با قریشی انتشار ویدئوی کوتاهی است که بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران را در ویلایی شبیه به ویلای تتلو در ترکیه در حال آتش درست کردن نشان می دهد. صدای تتلو نیز در پشت دوربین شنیده می شود که نشان می دهد محل فیلمبرداری ویدئو ویلای تتلو است. برخی از دوستان نزدیک به تتلو نیز اعلام کردند که ماجرا کاملا جدی است و حتی برخی اعلام کردند که قریشی به احتمال زیاد به ترکیه مهاجرت خواهد کرد.

واکنش تتلو به ماجرای ازدواج با سحر قریشی

امیر تتلو در کانال تلگرام خود ضمن صحبت از شایعات پیرامون خودش و قریشی با عبارت «ازدواج مگه جرمه؟» شایعات را تأیید کرد. او در بخشی از مطلب تلگرامی خود عنوان کرد که از نظر او همسر آینده اش اختیار تام برای ادامه فعالیت بازیگری خود را دارد، اما با شروط و شرطی! تتلو در این مورد نوشت: «به نظر من ایشون می تونه به فعالیت‌ هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کار‌ها لباس ‌ها و فاصله ‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کار‌ها و جلسه‌ ها و مصاحبه ‌ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه!»

تتلو در بخش دیگری از مطلب تلگرامی خود دلیل انتخاب خانم قریشی را رابطه قلبی و عشق دانست و نوشت:‌ «می خوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منو انتخاب کردن! نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی! به همین منظور من سعی می کنم با اینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به درد ویدئو‌های من می خورن، اما تو ویدئو‌ها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد! پس بیخود مسائل رو با هم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال ‌های بی خود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین!»

به این ترتیب، از شواهد و قرائن اینطور بر می آید که خانم قریشی خیال ازدواج با امیر تتلو را در سر دارد و احتمالا هم با توجه به اینکه تتلو مدت هاست در ایران ممنوع الفعالیت است ماجرای مهاجرت او نیز جدی تر خواهد شد.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ششم دی سال ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی به دلیل ازدواج زودهنگام تحصیلاتش را تا مقطع دبیرستان بیشتر ادامه نداد. پدر او سعید قریشی و مادرش ندا افشار هستند. قریشی مادرش را مشوق اصلی خود برای دنبال کردن حرفه بازیگری می داند. سپهر قریشی برادر کوچکتر او است که حتی مدتی به عنوان عکاس خبری و بسیجی در سوریه حضور پیدا کرده بود.

زندگینامه سحر قریشی

نام: سحر قریشی

متولد: ۶ دی ۱۳۶۶

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگری و مدلینگ

سال ‌های فعالیت: ۱۳۸۸- تاکنون

تحصیلات: دیپلم تجربی

ندا افشار مادر قریشی است که رابطه بسیار خوبی بین او و دختر بازیگرش برقرار است و در رسانه ها عکس های دو نفره زیادی از این مادر و دختر موجود است. ندا افشار در سی و چهارمین جشنواره فجر که در سال ۱۳۹۴ برگزار شد در کنار دختر در مراسم اختتامیه شرکت کرد. شباهت چشمگیر این مادر و دختر و همینطور اختلاف سنی پایین به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

آیا قریشی افغانی است؟

سحر قریشی متولد تهران است اما برای مدتی در رسانه ها شایعه ای پیچیده بود که گفته می شد، قریشی اصالتی افغانستانی دارد. این شایعه را شهره قمر، بازیگر کم کار اما پرحاشیه سینما و تلویزیون با لحنی بسیار بد در فضای مجازی پخش کرده بود. از آنجایی که شهره قمر قبلا هم اظهارنظرهای عجیب و غریبی را در فضای مجازی مطرح کرده بود، توجه زیادی به این شایعه نشد و حتی خود قریشی نیز صحبتی از این موضوع نکرد. در همین حال، برخی وب سایت های خبری اصالت قریشی ترک خوانده اند که این موضوع نیز هیچ وقت تأیید نشده است.

حضور در عرصه بازیگری

قریشی بازیگری را در حالی که ۲۰ سال سن داشت و همچنان متأهل بود شروع کرد. به گفته قریشی علاقه به بازیگری از دوران کودکی و دورانی که کارتون تماشا می کرد در او وجود داشته است. اما او در سال ۱۳۸۸ با حضور در تست بازیگری که از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش انجام گرفته بود اولین قدم جدی برای بازیگری را برداشت. به این ترتیب او در فیلم «لج و لجبازی (۱۳۸۸)» به کارگردانی سیدمهدی برقعی نقش آفرینی کرد. حضور در این فیلم باعث شهرت زودهنگام سحر قریشی شد و پیشنهادات سینمایی زیادی به او داده شد. پس از این فیلم قریشی در فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی زیادی حضور پیدا کرد. قریشی از جمله بازیگرانی است که بازی در تئاتر را نیز تجربه کرده است. او در سال ۱۳۹۶ در نمایش «لامبورگینی ۲» به کارگردانی سیامک صفری با گریمی بسیار جالب به روی صحنه رفت.

ازدواج ها و طلاق های قریشی

قریشی نه تنها در رسانه و مصاحبه ‌های خود حواشی زیادی را به وجود آورده است، بلکه در زندگی شخصی خود هم کم حاشیه نبوده است. او در سال ۱۳۸۳ در زمانی که تنها ۱۷ سال داشت با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد و این ازدواج نیز همزمان با بازی او در سریال «دلنوازان» در سال ۱۳۸۸ خاتمه پیدا کرد.

قریشی در مصاحبه ای گفته بود که قبلا در سال ۱۳۸۵ تصمیم خود برای طلاق را گرفته بود. به گفته قریشی ازدواج او در سنین پایین انجام شده بود و اصلا احساس رضایت نمی کرده است. با این حال، همسر سابق او بعدا علت طلاق را بازی بدون اجازه قریشی در سریال دلنوازان و همینطور تغییر رفتار او پس از به شهرت رسیدن اعلام کرده بود. قریشی در سال ۱۳۹۵ مدتی در کنار امید علومی، خواننده موسیقی پاپ دیده شد که شایعاتی از ازدواج این دو در رسانه ها پیچید. قریشی در مصاحبه ای این موضوع را تأیید کرد و گفت که فعلا در مرحله نامزدی با این خواننده قرار دارد. با این حال، ظاهرا قریشی چند ماه بعد تغییر نظر داد و اعلام کرد که همچنان مجرد است.

رابطه قریشی و مهدی طارمی

در آبان ۱۳۹۶ عکس های دو نفره ای از قریشی و مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد که بار دیگر زمزمه هایی از ازدواج این دو را در پی داشت. ابتدا برادر قریشی در این مورد واکنش نشان داد و این موضوع را کاملا تکذیت کرد. مهدی طارمی هم سعی داشت با پاسخ ندادن به این سوالات از حاشیه سازی دوری کند. اون نهایت پس از مدت طولانی در مصاحبه ای که با خبرگزاری ورزشی «ورزش ۳» داشت در این مورد شفاف سازی کرد و اعلام کرد که هیچ ارتباطی در کار نبوده و تنها با قریشی رابطه دوستانه ساده ای دارد. اما همچنان بسیاری با توجه به صمیمیت خاصی که در عکس ها دیده می شود عقیده دارند رابطه این دو کاملا جدی بوده، اما به دلایلی به ازدواج ختم نشده است.

قریشی: هیچ عملی زیبایی نداشته ام

سحر قریشی عمده شهرتش را وامدار چهره فوق العاده طبیعی و دست نخورده خودش است. قریشی در مصاحبه ای گفته بود: «هیچ عمل زیبایی نه عمل بینی، نه تزریق گونه و نه هیچ عمل دیگری روی صورتم نداشتم به جز تزریق ژل لب که به پیشنهاد یکی از دوستانم بود. اما نباید دیگر این اشتباه را انجام بدهم. خودم را همین جوری که هستم دوست دارم ولی عقیده دارم اگر کسی نقصی دارد که می تواند اعتماد به نفس را پایین بیاورد باید آن را رفع کند.»

قریشی: به دلیل پرخوری افسرده شدم!

سحر قریشی با قد ۱۷۰ سانتیمتر و وزن حدودا ۵۸ کیلو قد و وزن بسیار متناسبی دارد. به گفته قریشی او همواره ورزش می کند و البته چندان پایبند پرهیزهای غذایی و رژیم های سختگیرانه نیست. او در بخشی از مصاحبه اش گفته بود: «از نظر من هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست! به شدت عاشق غذا خوردن هستم، کاملا که سیر شدم افسرده می‌ شوم و گریه می‌ کنم به طوری که لازم شد برای مشاوره پیش دکتر بروم، و دکتر روش ‌هایی به کار برد که بهتر شدم.»

سحر قریشی: من بانوی حاشیه ایرانم!

وقتی از قریشی در مورد حاشیه سازی های او به خصوص در فضای مجازی سوال شده بود، او در پاسخ گفته بود: «من بانوی حاشیه ایرانم. خیلی خوب فحش می خورم، وقتی در اینستاگرام عکس می‌ گذارم خون آشام ها حمله می کنند.

حمایت قریشی از احمدی نژاد

قریشی مدت ها قبل در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد در مصاحبه ای با رضا رشیدپور از ملاقات با رئیس جمهور وقت کشور خبر داده بود. او در بخشی از این مصاحبه از کاریزمای احمدی نژاد صحبت کرده بود که هجمه ای از انتقادات را روانه ای این بازیگر پرحاشیه کرد. قریشی در این رابطه گفته بود: «وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی مـن رد شده و بـه همه ما خیرمقدم گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ‌ای بر لبان مـن آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. در حالی‌ که هیچ حسی به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم.» این در حالی است خانم بازیگر چند لحظه قبل گفته بود که هیچ احساسی به سیاست ندارد.

قریشی: از نشستن کنار مردان در استادیوم منقلب می شوم!

یکی دیگر از حاشیه های سحر قریشی ماجرای رفتن بانوان به استادیوم های ورزشی بود. موضوعی فیفا نیز به شدت آن را دنبال می کرد که حتی باعث شد تا چند بار در بازی های تیم ملی فوتبال هر چند به صورته فرمالیته و فرمایشی بانوان در کنار مردان در استادیوم آزادی تهران حضور پیدا کنند. قریشی در این رابطه نیز گفته بود: «چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اما علاقمند نیستم برای تماشای بازی بـه زمین فوتبال بروم. دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می ‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملا موافقم کـه اجازه نمی دهند خانم‌ ها بـه استادیوم بروند.»

صحبت های قریشی در حالی بود که قبلا در دبی و قطر وارد استادیوم های ورزشی شده بود و در کنار سایر تماشاگران بازی ها را تماشا کرده بود. این اظهارنظرهای سحر قریشی واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت و بسیاری نسبت به اظهارات این بازیگر مشهور ابراز انزجار کرده بود. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، مسیح علی ‌نژاد و سالومه سیدنیا نیز واکنش های تندی به صحبت های جنجالی قریشی داشتند.

سوالات درباره سحر قریشی

۱-سحر قریشی کیست؟

سحر قریشی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و همینطور مدل است. قریشی ۳۴ ساله از سال ۱۳۸۸ وارد حرفه بازیگری شده و تا به حال در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی زیادی نقش آفرینی کرده است.

۲-ماجرای ازدواج سحر قریشی با امیر تتلو چیست؟

در حالی که شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی با امیر تتلو در فضای مجازی پیچیده، اما همچنان خود قریشی واکنشی به این مسائل نداشته است. هر چند از اظهارات اطرافیان قریشی و همینطور خود تتلو این طور بر می آید که او به زودی در ترکیه با خواننده جنجالی ازدواج خواهد کرد.

۳-آدرس اینستاگرام سحر قریشی چیست؟

قریشی در اینستاگرام با نام کاربری saharghoreyshiofficialpage حضور فعالی دارد. این بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران ۹،۹ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد و عمدتا ویدئوهای کوتاه و عکس های از زندگی روزمره خود در صحنه فیلم ها و سریال ها و همینطور زندگی شخصی خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *