سکسی ترین زنان دنیای پوکر: با ۱۵ بانوی پوکرباز جذاب بیشتر آشنا شوید

با ۱۵ بانوی پوکرباز جذاب بیشتر آشنا شوید

سکسی ترین زنان پوکر عنوان مطلب امروز «انفجاروین» است. در زمان های قدیم حضور زنان بر سر میز پوکر امری کاملا به دور از شأن زنان بود. اما با برداشته شدن این کلیشه ها، زنان زیادی وارد عرصه پوکر شده اند. این زنان ضمن کمک به کمرنگ تر شدن کلیشه های جنسیتی نشان داده اند که در پوکر چیزی از مردان کم ندارند.

در سال های اخیر محبوبیت پوکر به بالاترین حد خود رسیده است. اکثر کسانی که از طریق تلویزیون و سایر رسانه ها چند دست بازی پوکر را تماشا کرده اند به این فکر افتاده اند که خودشان هم پوکر بازی کنند. البته پوکر آنطور که به نظر می رسد،‌ ساده نیست. مطمئنا هر کسی که چند ژتون و یک صندلی داشته باشد می تواند وارد مسابقات پوکر شود، اما پوکر چیزی فراتر از عینک آفتابی، پنهان کردن چهره یا دانستن قوانین بازی است.

در دوران رونق پوکر دسترسی بی حد و حصری به پوکر آنلاین به وجود آمده و باعث شده بازیکنان گمنام زیادی از بازی های آنلاین وارد بالاترین سطح پوکر شوند. اما فراموش نکنید به ازای هر یک بازیکن موفق پوکر هزاران بازنده نیز وجود دارد. سایت های پوکر رکن اصلی پویایی پوکر در سال های اخیر به خصوص پس از بحران کرونا بوده اند. هر چند در میان دولت های زیادی تلاش کردند جلوی پوکر آنلاین را بگیرند، هر چند مشخص شد که این کار تقریبا غیرممکن است.

همه چیز دست به دست هم داده تا پوکر نه جنسیت بشناسد و نه ملیت و نه حتی  سن و سال. در سال های اخیر پوکربازان زن زیادی نیز وارد پوکر شدند که برخلاف گذشتگان خود توجه چندانی به کلیشه های جنسیتی نداشتند. این بازیکنان نوظهور تنها عاری از ظرافت های زنانه نبودند، بلکه با تیزهوشی خود تبدیل به پوکربازان ماهری شدند که لرزه بر اندام هر حریفی می انداختند.

لیزا همیلتون

لیزا همیلتون (Lisa Hamilton) با به دست آوردن مقام دوم برنده جایزه ای بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار شد. او در رقابت نو-لیمیت هولدم که در مارس ۲۰۱۶ در لاس وگاس برگزار می شد، در یک رقابت نفسگیر به مرحله نهایی نیز راه یافت. لیزا همیلتون در حالی به مصاف جیسون ویلر رفت که بخت زیادی برای او قائل نمی شدند. همینطور هم شد و جایزه اول ۳۲۳ هزار دلاری نصیب ویلر شد. با این حال، لیزا چندین بار جوایز ارزنده ای را نصیب خود کرد. از  جمله در مسابقات قهرمانی زنان نو-لیمیت ۱۰۰۰ هزار دلاری که برنده ۱۹۵ هزار دلار شد.

لیزا همیلتون با موهای لَخت پَرکلاغی و لبخند افسونگرش همیشه باعث حواس پرتی رقبای خود می شود. در همین حال، اگر از بخت بد روزی رقیب لیزا همیلتون شدید فراموش نکنید، او علاوه بر اینکه یکی از سکسی ترین پوکربازان جهان است، بازیکن فوق العاده با هوشی است که از کوچکترین فرصت ها برای غافلگیر کردن شما استفاده می کند.

کمبرلی لنسینگ

کیمبرلی لنسینگ (Kimberly Lansing) دو علاقه خود را با هم تلفیق کرده تا کارنامه قرص و محکمی داشته باشد. او ابتدا در دانشگاه جنوب کالیفرنیا با مدرک روزنگاری رسانه ای فارغ التحصیل شد و سپس در همان سنین جوانی شروع به آموختن پوکر کرد. کیمبرلی هم اکنون پوکر بازی می کند، درباره پوکر می نویسد و در تلویزیون هم به تفسیر و تحلیل مسابقات پوکر می پردازد. البته که چه کسی دوست ندارد این بمب جذابیت و زیبایی روش صحیح پیاده سازی شبه بلوف را به او یاد ندهد؟

کیمبرلی به همان اندازه که مقابل دوربین های تلویزیونی آرام به نظر می رسد، پای میز پوکر نیز خونسرد است. کیمبرلی لنسینگ با موهای مشکی، لبخند پرشور و هیکل کاملا متناسب خود می تواند به راحتی هر حریفی را فریب دهد. اصلا تعجبی ندارد وقتی زن سکسی مانند کیمبرلی لنسینگ یکی از چهره های برتر این بازی باشد، پوکر محبوب تر نیز خواهد شد.

فاتیما موریرا ده ملو

فاتیما موریرا ده ملو (Fatima Moreira de Melo) نمونه کامل یک زن موفق است. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از اعضای تیم ملی هاکی روی چمن هلند برنده مدال طلای المپیک شد. او همچنین در سال ۲۰۰۰ برنده مدال برنز و در سال ۲۰۰۴ برنده مدال نقره همین مسابقات شده بود. فاتیما در سال ۲۰۰۶ فوق شد در رشته حقوق با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

 او اکنون چند سالی است که به یکی از چهره های محبوب در تلویزیون هلند تبدیل شده است. فاتیما با حضور در مسابقات پوکر در اروپا دستاورد تازه ای را به رزومه چشمگیر خود افزود. بلوند دوست داشتنی ۳۷ ساله نمونه ای شاخص از یک پوکرباز امروزی است که اتفاقات با بیکینی سکسی تر از هر زمان دیگری می شود. اما به یاد داشته باشید که فاتیما تنها در جذابیت ظاهری خلاصه نمی شود. او همیشه تهدید جدی برای ژتون های هر بازیکنی در پوکر است.

ونسا روسو

این شخص ونسا روسو (Vanessa Rousso) با بیش از ۳،۵ میلیون دلار برد در پوکر کوسه ای است که توانسته خود را در فهرست پردرآمدترین بازیکنان زن پوکر جای دهد. ونسا روسو در همان سال های ابتدایی خود نشان داد که استعداد بی نظیری دارد. او همچنین یکی از سکسی ترین پوکربازان زنی است که تا به حال در تورنمنت های پوکر دیده شده است. زیبایی خیره کننده او باعث شد تا تصاویری از اندام خوش تراش او روی جلد مجلات مشهور دنیای مد همچون «ماکسیم» و «اسپورتس الیستوریتد» نیز چاپ شود.

ملانی وایزنر

ملانی وایزنر (Melanie Weisner) آتش پاره سرخ موی پوکر است که کار خود را با پوکر آنلاین شروع کرد. او زمانی که یک دانشجوی ساده بود بیش از ۴۰۰ هزار دلار از تورنمنت های آنلاین به جیب زد. ملانی وایزنر پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفت پوکر زنده را هم امتحان کند. او در پوکر زنده هم موفق بود و همیشه یک پای فینال ها بود. او تا به حال بیش از ۷۰۰ هزار دلار از تورنمنت های زنده به دست آورده است. ملانی وایزنر هم اکنون در میان پردآمدترین پوکربازان زن در رتبه سی و نهم قرار دارد.

 بزرگ ترین برد ملانی وایزنر هم به سال ۲۰۱۲ در تور جهانی پوکر در مونت کارلو بر می گردد که با کسب مقام دوم برنده ۵۱،۶۲۰ هزار دلار شد. شاید نشستن پای میز پوکر به همراه او هیجان آور باشد، اما فراموش نکنید این دختر تودلبرو نه تنها می تواند خیلی راحت تمام ژتون شما را از چنگتان در بیاورد، بلکه قلب شما را می شکند!

ساندرا نویکس

این شخص ساندرا نویکس (Sandra Naujoks) با چشمان آبی ژرف خود می تواند فولاد را هم آب کند و لب های شهوت انگیز او باعث می شود که هر حریفی از یاد ببرد چطور مسحور نگاه او شده است. ساندرا نویکس پس از مشاغل و حرفه های مختلف را امتحان کرد، در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت به پوکر روی بیاورد. او خیلی زود نگاه ها را معطوف خودش کرد. ساندرا نویکس در پنج تورنمنت اولش هیچ وقت رتبه ای پایین تر از دهم به دست نیاورد و ختی در یک تورنمنت مقام اول را به دست آورد.

بزرگ ترین برد او در تورنمنت پوکراستارز اوپن آلمان در سال ۲۰۰۹ بود که برنده جایزه ای حدود ۱،۲ میلیون دلار شد. به ساندرا نویکس به دلیل موهای مشکی و چهره دلفریب اما بی رحمش لقب «مامبای سیاه« را داده اند. کسانی که با او پای میز پوکر نشسته اند، می توانند شهادت دهند که او دقیقا همان مار کُشنده ای است که تنها منتظر فرصت مناسب برای خالی کردن زهرش است.

لارن کلینگ

لارن کلینگ (Lauren Kling) بانمک وقتی پشت میز پوکر می نشیند عرق از تن و بدن رقبای او چکه می کند. این بلوند خوش اندام هم مانند بسیاری از پوکربازان حال حاضر ابتدا مهارت های خود را با پوکر آنلاین تقویت کرد. لارن کلینگ از قابلیت های تحلیلی خود برای ارزیابی سریع موقعیت های بازی بهره می برد. او به خوبی می داند چه زمانی بازیکنی دارد ژتون هایش را حساب می کند. کلینگ مهارت های بالای خود در دنیای تجارت را به شهر نیویورک نیز برد و در آنجا اقدام به تأسیس شرکتی در حوزه تأمین پروتئین خام مخصوص وگان ها کرد. علاوه بر این، لارن کلینگ به عنوان مفسر در مسابقات جهانی پوکر حضور پیدا می کند. شم تجاری قوی، زیبایی فریبنده و مهارت بالا در پوکر احتمالا باعث می شود لارن کلینگ در آینده هم پیروز تورنمنت های زیادی شود.

ماریا هو

ماریا هو (Maria Ho) متولد تایپه یکی از شناخته شده ترین چهره های حال حاضر پوکر است. او تا به حال برنده بیش از ۱،۸ میلیون دلار در خلال تورنمنت های مختلف پوکر شده است. ماریا هو در تورنمنت های مختلف پوکر برنده جوایز نقدی شده و در بسیاری از تورنمنت ها هم به فینال راه یافته است. وقتی ماریا هو در تورنمنت های پوکر مشغول بلعیدن طعمه های ضعیف خود نیست، می توان او را به عنوان مفسر یا مجری و داور برنامه های تلویزیونی مختلفی از جمله «امریکن آیدل» پیدا کرد. ماریای ۳۳ ساله حقیقتا یکی از سکسی ترین پوکربازان زن جهان است که توانسته با هوش مثال زدنی خود پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.

لیو بوری

لیو بوری (Liv Boeree) با زیبایی هیپنوتز کننده اش قبلا رؤیای تبدیل شدن به یک ستاره راک را در سر می پروراند. اما دست تقدیر سرنوشت دیگری برای او مهیا کرده بود. او در ابتدا به عنوان یکی از شرکت کنندگان نهایی در برنامه تلویزیونی «اولتیمیت پوکر» انتخاب شد. او پس از پشت سر گذاشتن بسیاری از بازیکنان آماتور توانست زیر نظر اساتیدی همچون فیل هلموت، دیو اولیوت و آنی دوک پوکر را به صورت حرفه ای بیاموزد. لیو بوری پس از آن توانست ویترین افتخارات خود را با جوایز ارزنده زیادی تزئین کند. لیو بوری علاوه بر اینکه همچنان پای ثابت برنامه های تلویزیونی پوکر است، دستی در امور خیریه نیز دارد. چهره دوست داشتنی بوری به معنی تقاضای بالا برای او در عرصه مد و فش نیز هست.

جنیفر تلی

جنیفر تلی (Jennifer Tilly) در سال ۲۰۰۸ از پوکر خداحافظی کرد، اما پس از دو سال دوباره به میز پوکر بازگشت. این بازیگر،‌ مدل و پوکرباز دوست داشتنی در تمام عرصه ها موفق بوده است. هر چند ممکن است وقتی او را از تلویزیون ببینید تصور کنید با یک زن ساده لوح فوق العاده سکسی روبرو هستید، اما مراقب باشید گول ظاهر آرام او را نخورید. جنیفر تلی وقتی پوکر بازی می کند، واقعا تبدیل به قاتل خونسردی می شود. او در رویداد نو-لیمیت هولدم مسابقات جهانی پوکر زنان در سال ۲۰۰۶ به مقام اول دست یافت. جنیفر همچنین برای مدت زیادی رابطه عاشقانه ای با فیل لاک، از پوکربازان به نام داشته است. گاهی اوقات به جنیفر تلی «بمب افکن» نیز می گویند. البته اگر با دیدن چهره جذاب او به وجد آمده اید بهتر است فراموش نکنید این خانم گوشت آلود و شهوانی ۵۷ ساله است!

کلیان هفرنن

شاید فکر هدزآپ شدن با این بلوند خوشگل جذاب به نظر برسد، اما احتمالا پایانی خوش در انتظار رقبای کلیان هفرنن (Kellyann Heffernan) نیست. کلیان در کودکی دوست داشت روزی زیست شناس مختصص کوسه ها شود. هر چند او بعدا رؤیای کودکی خود را فراموش کرد، اما هم حالا به کوسه ای بی رحم تبدیل شده که رقبای او گاهی با خیره شدن به او تمرکزشان را از دست می دهند. کلیان خود را یک زن ساده لوح نمی داند و مصمم است با بردهای خود در پوکر هر چند بیشتر به توانمندسازی زنان در جهان کمک کند.

اریکا شوئنبرگ

اریکا شوئنبرگ (Erica Schoenberg) ۳۸ ساله مدت زیادی است که یکی از اصلی ترین چهره ها در میان سکسی ترین پوکربازان زن است. با یک نگاه می توان دلیل آن را فهمید. اریکا شوئنبرگ آنقدر خوش شانس بود که توانست به عنوان یکی از اعضای تیم بلک جک ام آی تی آموزش ببینید و در مسابقات جهانی بلک جک نیز شرکت کند. او در پوکر هم فعالیت کوتاه اما موفقی داشت و توانست برنده ۸۵۰ هزار دلار از یک تورنمنت پوکر شود. اریکا شوئنبرگ یکی از سکسی ترین پوکربازان زنی است که شرکت «فوق تیلت پوکر» از او حمایت مالی می کند. اریکا وقتی با چهره پولادین خود پای میز پوکر نیست، با لبخندش باعث می شود دنیا جای نورانی تری باشد. موهای بلوند و اندام تراشیده او باعث شده تا همواره یکی از سکسی ترین پوکربازان جهان باشد.

کارا اسکات

کارا اسکات (Kara Scott) متولد کانادا یکی از زنان زیبای مشغول به کار در رسانه ها است که از پوکر بازی کردن هم لذت وافری می برد. در حالی که کارا اسکات بیشتر با اندام خوش فرم و تکنیک های مصاحبه اش شناخته شده، اما در پوکر نیز موفقیت های زیادی به دست آورده است. او دومین زنی بود که در سال ‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در رویدادهای اصلی مسابقات جهانی پوکر به صورت متوالی برنده جوایز نقدی شد. هر چند او در پوکر کارنامه چندان درخشانی نداشته، اما این واقعیت که پوکر حرفه دوم او است، ارزش موفقیت های او را بالا می برد. کارا اسکات در سال ۲۰۰۹ با کسب مقام دوم اوپن ایرلند برنده ۴۱۵ هزار دلار شد. او در آن تورنمنت به مصاف کریستر جوهانسون رفت، اما نتوانست جایزه ۶۸۰ هزار دلاری را نصیب خود کند.

ویکتوریا کورن

ویکتوریا کورن (Victoria Coren) یکی از اولین زنانی بو که برنده رویداد تور پوکر اروپا شد. این نویسنده که از روزنامه نگاری و نویسندگی برای جراید و روزنامه ها وارد پوکر شده بود، خیلی زود جذابیت فریبنده اش را به عنوان سلاحی مرگبار پای میز پوکر به کار گرفت. ویکتوریا کورن تا به حال برنده ۲،۵ میلیون دلار شده است. هر چند ویکتوریا کورن همواره دیوانه وار پوکر را دوست داشته، اما پس از اینکه پوکراستارز در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد قصد راه اندازی یک کازینو آنلاین دارد از تیم حرفه ای این شرکت کنار کشید. ویکتوریا کورن دلیل خود را ارتباط نداشتن خود با شرکتی دانست که اعتیاد به قمار ترویج می دهد و از آن سوءاستفاده می کند.

کریستینا لیندلی

کریستینا لیندلی (Christina Lindley) در سنین جوانی کار در مدلینگ را شروع کرد و در اوایل موفقیت زیادی نیز به دست آورد. او بعد این تجربه را تا حدودی در بازیگری نیز به کار گرفت، اما این بازیگر خوش چهره با اعتصاب انجمن نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا در سال ۲۰۰۷ موقتا بیکار شد. در همین حال، کریستینا باید راهی برای پیر کردن روزهایش پیدا می کرد. اینجا بود که به پوکر علاقه مند شد. مسیر او به اوج در پوکر با بازی های کم ریسک بود. کریستینا لیندلی در همین حال با چندین بازیکن دیگر پوکر دوست شد. نهایتا وقتی اعتصاب انجمن نویسندگان به پایان رسید، او متوجه شد آرزوهایش کاملا عوض شده و دوست دارد پوکر را به صورت حرفه تمام وقت خود دنبال کند. کریستینا دوباره به حرفه بازیگری برنگشت، اما همچنان مدلینگ را به صورت پاره وقت دنبال می کند.

سوالات درباره سکسی ترین پوکربازان

۱-بهترین پوکرباز زن جهان کیست؟

در حال حاضر زنان زیادی وارد پوکر شده اند و به موفقیت های زیادی نیز دست یافته اند. از جمله برترین پوکربازان زن می توان به لیو بوری، آنی دوک، کیتی لیبرت، آنت ابرستاد، ماریا هو، جنیفر هارمن و ونسا روسو اشاره کرد.

۲-آیا تا به حال یک پوکرباز زن برنده تور جهانی پوکر شده است؟

خیر. در حقیقت تنها زنی که توانسته به فینال یکی از رویدادهای تور جهانی برسد باربارا انرایت بوده است. این پوکرباز زن در سال ۱۹۹۵ موفق شده بود به فینال مسابقات برسد.

۳-آیا جنیفر تلی همچنان پوکر بازی می کند؟

جنیفر تلی یکی از پوکربازان سکسی است که در کنار پوکر یک بازیگر حرفه ای نیز بوده است. او در مصاحبه ای گفته بود که در برهه ای از زندگی علاقه اش به پوکر بیشتر از بازیگری بوده است. جنیفر تلی در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد از پوکر بازنشسته شد، اما خیلی زود دوباره پوکر را از سر گرفت. تلی همچنان در پوکر فعالیت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *