فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال کسب دومین قهرمانی اروپا

فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال کسب دومین قهرمانی اروپا

فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال کسب دومین قهرمانی اروپا

پرتغال در تابستان امسال بـه دنبال کسب دومین قهرمانی اروپا در مسابقات قهرمانی اروپا خواهد بودو شاگردان فرناندو سانتوس در یورو 2020 رقابت هاي‌ خودرا با درگیری مقابل مجارستان در بوداپست آغاز می‌کنند.فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال را در سایت سیگاری بت با درگاه معتبر تجربه کنید.

سلكائو مصمم اسـت كه روز سه شنبه با توجه بـه قدرت گروه F ؛ شروع قدرتمندي را آغاز كند ؛ اما مجارستان اكنون تيمي اسـت كه دراين سطح از فوتبال بـه شدت جدي گرفته خواهد شد.

پیش نمایش بازی

مجارستان در مسابقات قهرمانی اروپا 1964 سوم شد ودر 1972 عنوان چهارم را کسب کرد ؛ اما پس از ان تا یورو 2016 جواز حضور در فینال مسابقات را نداشتند.

نمزتی تیزنیگی در آخرین رقابت هاي‌ قهرمانی اروپا با صعود چشمگیر در گروه F قرار گرفت – دراین مرحله قبل از پرتغال بـه اتمام رسید – ودر مرحله یک هشتم نهایی بـه بلژیک شکست خورد.

مجارستان موفق شد با صعود بـه بلغارستان و سپس ایسلند ؛ در فینال مسابقات امسال جایگاه خودرا در فینال مسابقات رزرو کند ؛ در حالی کـه دومینیک سزوبوسلائی در فینال یک برنده آخرین لحظه بـه ثمر رساند ؛ اما یک مصدومیت 20 ساله با استعداد را از دور خارج کرد این رقابت ؛ کـه ضربه بزرگی برای تیم اسـت.

شاگردان مارکو روسی در 11 مسابقه اخیر خود در همه ی رقابت ها شکست نخورده اند ؛ از جمله پیروزی هاي‌ نیرومند مقابل سان مارینو و آندورا دربخش مقدماتی جام جهانی 2022.

تدارکات مجارستان برای یورو 2020 نیز خوب بود ؛ زیرا آن ها در اوایل این ماه پیروزی 1-0 مقابل قبرس را ثبت کردند قبل از این کـه با جمهوری ایرلند تساوی بدون گل انجام دهند. قدرت اینبخش بـه این معنی اسـت کـه پایان دادن بـه سه موقعیت برتر کار بسیار سختی خواهد بود ؛ اما یک نتیجه مثبت مقابل پرتغال در بازی هاي‌ ابتدایی مطمئناً هواداران را در رویای آنچه ممکن اسـت رخ دهد ترک خواهد کرد.

فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال کسب دومین قهرمانی اروپا

فرم پیش بینی مجارستان

کریستیانو رونالدو پرتغالی در 9 ژوئن 2021 گل دوم خودرا با روبن دیاس ؛ برونو فرناندس ؛ پپه و هم تیمی ها جشن میگیرد.در همین حال ؛ پرتغال دارندگان این جام هستند ؛ در یورو 2016 بـه پیروزی رسیده اند ودر آخرین مجوز تلاش اضافی ادر ؛ فرانسه میزبان رابا نتیجه 1-0 شکست داده اند .

بـه اسانی نمیتوان اهمیت این برخورد را کمرنگ کرد ؛ زیرا یک پیروزی آن ها را در موقعیت عالی جلوتر از دو سخت ترین مسابقات دربخش قرار خواهد داد. کشور آلمان در 19 ژوئن رقیب انها در مونیخ خواهد بود ؛ قبل از این کـه 23 ژوئن فرانسه را در بوداپست بـه عنوان برگزیده مسابقات انتخاب کند.

ملت ایبری در مرحله گروهی یورو 2016 حتی دریک بازی بـه پیروزی نرسید و هر سه مسابقه خودرا بـه تساوی کشاند ؛ اما انها موفق شدند بـه عنوان سومی راه یابند کـه این تابستان نیز یک گزینه اسـت.پرتغال در وقت هاي‌ اضافه کرواسی را پشت سر گذاشت ودر ضربات پنالتی لهستان را شکست داد و بـه نیمه نهایی صعود کرد ودر آنجا پیروزی 2-0 مقابل ولز را ثبت کرد تا بـه فینال صعود کند.

یک سلکائو دراین رقابت ها دارای یک رکورد کلی نیرومند اسـت ودر سال هاي‌ 1984 ؛ 2000 و 2012 بـه نیمه نهایی رسیده اسـت ؛ در حالی کـه انها در مرحله یک چهارم نهایی یورو 1996 و یورو 2008 حضور داشتند. پرتغال در یورو نیز در مسابقات داخلی نایب قهرمان شد 2004 و می‌خواهند در مسابقات امسال قرار بگیرند.

شاگردان سانتوس دراین دیدار شش بازی بدون شکست را تجربه می‌کنند و آن ها دراین دیدار مقابل اسپانیا بـه تساوی بدون گل رسیدند ودر دو بازی دوستانه خود اسرائیل رابا نتیجه 4-0 شکست داد.

اخبار تیم

همان طور کـه گفته شد ؛ مجارستان تابستان امسال از خدمات مهاجم با استعداد RB لایپزیگ ؛ Szoboszlai بی بهره خواهد بود ؛ در حالی کـه مصدومیت نیز زولت کالمار را منتفی کرده اسـت .

ویلی اوربان و آتیلا سزالایی یقیناتی هستند کـه از عقب شروع می‌کنند ؛ اما موقعیت دیگر در سه بازیکن عقب برای بحث باز اسـت ؛ در حالی کـه نقطه جناح راست و عقب نیز دراین مرحله بـه ظاهر باز اسـت.

رولند سالایی اخیراً بـه دلیل مشکل جزئی غایب اسـت ؛ اما انتظار می‌رود این بازیکن 24 ساله برای بخش مقدماتی مناسب باشد و بـه آدام سزالای کاپیتاندر سومین مرحله نهاییتیم ملحقشود.

در نهایت آتیلا فیولا می‌تواند از پشت سر تکان دهد ؛ در حالی کـه لازلو کلاینهایسلر ممکن اسـت دریک شکل 3-5-2 در سمت راست ظاهرشود ؛ در حالی کـه آدام ناگی ازبریستول سیتیدر وسط پارک قرار گرفته اسـت.

فرم پیش بینی مجارستان در مقابل پرتغال کسب دومین قهرمانی اروپا

فرم پیش بینی مجارستان

در مورد پرتغال ؛ انتظار می‌رود کـه برناردو سیلوا و دیوگو جوتا در جمع سه تیم اصلی بـه کریستیانو رونالدو بپیوندند ؛ در حالی کـه برونو فرناندس یقین دارد کـه از موقعیت عمیق تری شروع می‌کند.

هافبک پرتغال از نظر عمق فوق العاده نیرومند اسـت ؛ بـه این معنی کـه پیشبینی دو بازیکنی کـه درکنار فرناندس حضور خواهند داشت دشوار اسـت ؛ اما سانتوس در نهایت می‌تواند دانیلو و ویلیام کاروالیو را برای پشتیبانی از چهار بازیکن پشت سر انتخاب کند.

روبن دیاس – در پشت یک فصل عالی در منچسترسیتی – در میانه دفاع آغاز می‌شود و باید په په بـه او بپیوندد ؛ در حالی کهتجربه رافائل گوئیریرو باید این جوان 27 ساله رابا تکان دادن نوجوان با استعداد ببیند. نونو مندس در پست دفاع چپ.

جوآو کانسلو قبل از درگیری از نظر ویروس کرونا مثبت آزمایش شده اسـت ؛ بـه این معنی کـه می‌توان در پست دفاع راست برای نلسون سمدو شروع کرد .

ترکیب احتمالی مجارستان:

گولاچی؛ فیولا ؛ اوربان ؛ آتیلا سزالای ؛ Lovrencsics ؛ Kleinheisler ؛ Nagy ؛ Schafer ؛ Holender ؛ سالایی ؛ آدام سزالای

ترکیب احتمالی پرتغال:

پاتریشیو؛ سمدو ؛ دیاس ؛ په په ؛ جنگجو ؛ دانیلو ؛ د کاروالیو ؛ فرناندس ؛ برناردو ؛ رونالدو ؛ جوتا

پیش بینی : مجارستان 0-1 پرتغال

مجارستان در یورو 2016 وقتی شاخ را قفل کرد پرتغال را بـه تساوی کشاند و بعید اسـت شاگردان سانتوس در روز سه شنبه این روش را بـه روش خود رقم بزنند. دارندگان باید شروع خوبی داشته باشند ؛ اما ما دوست داریم رونالدو تیم خودرا برای پیروزی مهم مقابل مجارها الهام دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *