پیش بینی بازی نیوکاسل جتز در مقابل بریزبن روار رده بندی لیگ A

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

پیش بینی بازی نیوکاسل جتز در مقابل بریزبن روار رده بندی لیگ A

پیش بینی بازی نیوکاسل جتز در مقابل بریزبن روار رده بندی لیگ A

بریزبن روار روز جمعه بهمصاف نیوکاسل جتس رفت و می دانست کـه پیروزی انها را در شکار پیروزی دو تیم برتر جدول رده بندی لیگ A حفظ خواهد کرد.در همین حال ؛ میزبان پس از یک پیروزی بدون برد کـه اکنون 13 مسابقه بـه طول انجامیده ؛ در پایین جدول باقیمانده اسـت.پیش بینی بازی نیوکاسل جتز در مقابل بریزبن روار کـه یکی از حساس ترین بازی هاي‌ لیگ اسـت.

 

پیش نمایش بازی

بریزبن روار در اوایل فصل جاری چهار پیروزی و سه مسابقه پیروزی ترتیب داد و بـه این تیم فرصتی برای چالش برای رسیدن بـه مقام بعدی درسال 2021 داد.

 

با این حال ؛ پیروزی هایي کـه بدون موفقیت انجام شده اسـت ؛ مانند پیروزی کـه از 9 مه بـه طول انجامیده اسـت و فقط یک امتیاز از سه مسابقه کسب کرده اسـت ؛ تضعیف شده اسـت.

 

در حالی کـه هر یک از این مسابقات مقابل تیم هاي‌ چهار تیم برتر بود ؛ عدم اجرای آخرین ضربه سر سه گانه باعث شد Roar چهار امتیاز از جایگاه پنجم عقب باشد.

 

Roar هنوز هم دارای یک بازی در اختیار اسـت ؛ اما آن ها بـه شدت بـه حداکثر امتیاز روز جمعه نیاز دارند تا رهبران ملبورن سیتی در بازی بعدی خود قرار گیرند.

 

دو گلزن برتر این باشگاه – ریکو دانزاکی و دیلن ونزل-هالز – بـه ترتیب سه بازی و هفت بازی انجام داده اند بدون این کـه دروازه بانان را پیدا کنند.

 

تا آنجا کـه بـه جت ها مربوط میشود ؛ آن ها مشتاق هستند کـه پس از یک کارزار تبلیغاتی در انتهای اشتباه جدول ؛ تعدادی از اجراهای امیدوار کننده را بـه امتیاز تبدیل کنند.جت ها پس از تساوی 1-1 سیدنی FC در تساوی 1-1 ؛ در آخر هفته با نتیجه یک بر صفر مغلوب Central Coast Mariners شدند.

 

باوجود گرفتن نکات مثبت از هردو بازی ؛ سرمربی کریگ دینز می‌داند کـه غرور فقط در صورتی جبران میشود کـه بتوانند فصل را قبل از پیروزی ملبورن بـه اتمام برسانند.استیون اوگارکوویچ در 6 دیدار اخیر نیمی از گلهای این تیم را بـه ثمر رسانده اسـت ؛ اما این هافبک از ان زمان بـه وسترن سیدنی واندررز نقل مکان کرده اسـت.

پیش بینی بازی نیوکاسل جتز در مقابل بریزبن روار رده بندی لیگ A

اخبار تیم

مون پس از نمایش نیمه دوم التیام یافته در آدلاید یونایتد ؛ درنظر دارد تغییراتی در ترکیب اصلی Roar خود ایجاد کند.یکی از Wenzel-Halls یا Golgol Mebrahtu در سومین مرحله نهایی فراخوانده می‌شود ؛ در حالی کـه Danzaki همچنین احساس خواهد کرد کـه درگیر مسابقه برای حضور دریک منطقه خلاق اسـت.

 

پس از آنکه آخر هفته گذشته مارینرها را تا پایان راه تحت فشار قرار دادند ؛ رئیسان می توانستند با همان جت XI بمانند.والنتینو یوئل یک گزینه مناسب در جناح راست حمله اسـت واگر نیگل بوگارد از تیم خارج شود، جان کوترومبیس یک گزینه دفاع اسـت.

 

ترکیب ابتدایی احتمالی نیوکاسل جتس:

Italiano؛ میلار ؛ جکسون ؛ بوگارد ؛ توپور-استنلی ؛ اوتول ؛ هافمن ؛ علی عباس ؛ تورگات ؛ پرسو ؛ اودونوان

 

ترکیب اصلی احتمالی Brisbane Roar:

جوان؛ Brindell-South ؛ Neville ؛ Trewin ؛ Gillesphey ؛ Brown ؛ پارسونز ؛ اوشیا ؛ دانزاکی ؛ چمپنس ؛ ونزل هالز

 

پیش بینی : نیوکاسل جت 1-2 بریزبن غرش

در شرایطی کـه هیچ یک از طرفین هیچگونه شکل مثبت در اواخر زمان را نشان نمیدهد ؛ این مسابقات می‌تواند از انچه بسیاری پیشبینی میکنند نزدیکتر باشد.با این وجود ؛ ما هنوز هم انتظار داریم کـه Roar دریک سوم پایانی کیفیت کافی را نشان دهد تا بـه راه هاي‌ پیروزی برگردد.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *