پیش بینی بازی لوانته در مقابل تیم کادیز به همراه سابقه بازی

پیش بینی بازی لوانته در مقابل تیم کادیز به همراه سابقه بازی

پیش بینی بازی لوانته در مقابل تیم کادیز به همراه سابقه بازی

کادیز عصر جمعه بـه لوانته میرود و میداند کـه یک پیروزی می‌تواند برای کسب 10 امتیاز در بهترین پرواز اسپانیا کافی باشد.میهمانان در حال حاضر در لالیگا در رده دوازدهم قراردارند ؛ با دو امتیاز فاصله نسبت بـه گرانادا در رده 10 ؛ در حالی کـه لوانته در رده 14 جدول قرار دارد ؛ سه امتیاز کمتر از رقیب خود در این جا.پیش بینی بازی لوانته در مقابل تیم کادیز با توجه بـه سابقه بازی می‌تواند بـه شـما در انتخاب و پیشبینی کمک کند.

 

پیش نمایش بازی

لوانته در سه فصل گذشته خود در لالیگا پانزدهم ؛ پانزدهم و دوازدهم ایستاده اسـت و رقابت هاي‌ 2020-21 را در موقعیت مشابهی بـه اتمام میرساند.

 

در واقع ؛ رکورد 9 برد ؛ 13 تساوی و 15 شکست از 37 مسابقه ؛ 40 امتیاز برای آن ها بـه ارمغان آورده اسـت ؛ کـه برای ورود بـه مرحله چهاردهم در مرحله نهایی مسابقات کافی اسـت. آن ها سه امتیاز از کادیز رده دوازدهم فاصله دارند اما تنها سه امتیاز از ختافه رده شانزدهم فاصله دارند.

 

تیم پاکو لوپز بـه نظر میرسید در اوایل سال جاری برای رسیدن بـه نیمه نهایی فشار بیاورد ؛ اما روند ناامیدکننده فرم طی چند ماه گذشته باعث شده اسـت کـه انها بـه پایین جدول سقوط کنند.

 

قورباغه ها در واقع 5 از 7 بازی آخر خودرا در لیگ از دست داده اند ودر این روند موفق بـه پیروزی نشده اند و آن ها با از دست دادن ناامید کننده 2-1 مقابل ختافه در 16 مه وارد این مسابقه خواهند شد.

پیش بینی بازی لوانته و در مقابل تیم کادیز به همراه سابقه بازی

پیش بینی بازی لوانته

فرم خانگی دراین مدت برای تیم مستقر در والنسیا مشکل ساز شده اسـت و فقط 5 برد از 18 مسابقه خود در لالیگا رابا وصله خود بـه دست آورده اسـت ؛ در حالی کـه آن ها از فوریه 2010 کادیز را در لیگ شکست نداده اند.

 

مبارزات کادیز در رقابت هاي‌ 2020-2021 باید یک موفقیت بزرگ تلقی شود ؛ زیرا از دوره گذشته صعود از لیگ سگوندا بیش از این دراین سطح از فوتبال شرکت کرده اسـت.

 

زیردریایی زرد با 43 امتیاز از 37 مسابقه ؛ آن ها را در جایگاه 12 جدول قرار داده اسـت. برای خاطرجمعی از پایان 10 نفره باید اتفاقات زیادی بیفتد ؛ اما حداقل یک پیروزی در روز جمعه آن ها را بـه نیمه برتر لیگ منتقل می‌کند.

 

شاگردان آلوارو سرورا بـه دلیل شکست هاي‌ پی در پی مقابل اوساسونا و الچه وارد مسابقه جمعه خواهند شد ؛ اما آن ها در ماه مه دو بار پیروز شده اند ودر ابتدای ماه بر گرانادا و هوئسکا غلبه کرده اند.

 

کادیز کـه در حال رسیدن بـه بالاترین رکورد خود دراین سطح از فوتبال اسـت ؛ همچنین در سفر های خود تحت تأثیر قرار گرفته اسـت ؛ از 18 مسابقه 23 امتیاز کسب کرده ودر این مرحله فقط 7 بار باخت.

 

همان طور کـه گفته شد ؛ لوانته از فوریه 2010 کادیز را شکست نداده اسـت ؛ اما سه دیدار گذشته لیگ بین دو تیم بـه اتمام رسیده اسـت ؛ از جمله تساوی 2-2 در بازی معکوس اوایل این فصل.

 

اخبار تیم

لوانته برای آخرین بازی خود دراین فصل لیگ ؛ دوباره از خدمات سرخیو پوستیگو ؛ نمانیا رادوجا و نیکولا ووکچویچ بـه دلیل مصدومیت برخوردار نخواهد بود.

 

سرمربی لوپز انتظار می‌رود تغییراتی را در تیمی کـه بـه ختافه باخت انجام دهد و اسکار دوارته ؛ راجر ماری و انیس بردی از جمله بازیکنانی باشند کـه احتمالاً در ان حضور دارند.

 

خوزه لوئیس مورالس می‌تواند درکنار راجر مارتئی بـه موقعیت مرکزی میزبان برسد و دنی گومز و آلخاندرو کانترو بالفعل نیمکت نشین شوند.

 

در مورد کادیز ؛ کارلوس آکاپو ؛ سالوی سانچز ؛ لوئیسمی کوزادا ؛ الکس فرناندز و خوان کالا بـه دلیل مصدومیت درکنار زمین باقیمانده اند.

 

آلوارو میتواند تصمیم بگیرد بازی خودرا از شکست خانگی مقابل الچه مرتب کند ؛ بازیکنانی مانند ژایرو ایزکوئردو ؛ آلوارو نگردو و روبن سوبرینو کـه احتمالاً بـه تیم برگردند .

 

آنتونی لوزانو در محوطه وسیعی مقابل الچه بازی کرد اما اکنون میتواند با نگردو کـه 7 گل در لالیگا بـه ثمر رسانده اسـت دریک بازی نیرومند برای 35 ساله از وسط عبور کند.

پیش بینی بازی لوانته و در مقابل تیم کادیز به همراه سابقه بازی

ترکیب احتمالی شروع را افزایش دهید:

کاردناس؛ کک ؛ دوآرته ؛ روبر ؛ دفتریار ؛ د فروتوس ؛ ملرو ؛ مالسا ؛ بردی ؛ مورالس ؛ راجر

 

ترکیب ابتدایی کادیز:

Gil؛ مارتین ؛ فالی ؛ لوپز ؛ اسپینو ؛ برادرزاده ؛ خوزه ماری ؛ جونسون ؛ ایزکیو لوزانو ؛ نگردو

 

پیش بینی : لوانته 1-1 کادیز

بین این دو تیم از نظر کیفیت چیز افتضاحی وجود ندارد و هر سه دیدار اخیر لیگ آن ها در سطح پایانی بـه اتمام رسیده اسـت. کادیز باید با توجه بـه فرم خارج از خانه خود با اعتماد بـه نفس بیشتری وارد این مسابقه شود ؛ اما ما در این جا بـه تساوی کم امتیاز دست یافتیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *