فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک

هلند بـه ساز و برگ مسلما بیش از انتظارات تحت فرانک دی بوئر آماده شدن برای نبرد در-16 آخرین مرحله از یورو 2020 بـه عنوان آن ها در را جمهوری چک در پوشکاش آرنا در یکشنبه شب.فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک کـه در سایت سیگاری بت با درگاه معتبر انجام دهید.

Oranje از گروه C بـه عنوان برنده آسان شد و بـه مرحله حذفی صعود می‌کند ؛ در حالی کـه جمهوری چک جایگاه خودرا در 16 تیم برتر بـه عنوان یکی از چهار لباس برتر در رده سوم ثبت کرد.

پیش نمایش بازی

برای گریس پاندف ؛ طلسم مقدونیه شمالی اخراج مناسبی وجود نخواهد داشت – اگر چه در دقیقه 67 توسط بازیکنان هم تیمی او بـه او احترام گذاشته شد – در ان زمان هلند سه گل زده بود تا بـه یک موفقیت ساده برسد. .

ممفیس دپای بـه طور غیرمنتظره کسی بود کـه دراین روز بـه بن بست رسید و مهاجم بـه زودی بارسلونا تهیه کننده جورجینیو وینالدوم را بـه گل تبدیل کرد تا قبل از این کـه مرد سابق لیورپولی با گل دومش گیلاس را روی کیک اضافه کند ؛ گل را بـه دو برابر برساند. و سومین دقیقه اورانژ در دقیقه 58 بود.

طبیعت بیرحمانه هلند دراین مسابقات قهرمانی درخشیده اسـت و هیچ تیم دیگری در مرحله گروهی موفق بـه صعود بـه هشت گلی کـه اورنج در سه مسابقه گروهی خود بـه ثمر رسانده نیست ؛ و دی بوئر شاهد بوده اسـت کـه تیمش حداقل دو گل در هر یک از انها بـه ثمر رسانده اسـت. 10 مسابقه گذشته در تمام مسابقات

دی بوئر کـه ظاهرا فرمول بهینه موفقیت رابا چیدمان جدید 3-4-1-2 پیدا کرده اسـت ؛ پس از بدبینی قبل از مسابقات نسبت بـه شانس آن ها ؛ و یک مسابقه خوش آمدگویی دیگر با ولز یا دانمارک ؛ آرام آرام منتقدان خودرا پیروز میکند. انتظار میرود اگر هلند همان طور کـه انتظار می‌رود پیشرفت کند.

از زمان یورو 2000 – زمانی کـه دی بوئر یک اتومبیل اصلی در خودرو Oranje بود – هلند یک دوره مسابقات قهرمانی اروپا رابا چهار پیروزی متوالی آغاز نکرده اسـت ؛ اما تا کنون خیره کننده و خوشحال بوده اسـت ؛ نخستین حضور در مرحله یک چهارم نهایی از سال 2008 کمتر از طرفداران پرشور آن ها را می پذیرند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک

فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند

جمهوری چک بـه دنبال اسکاتلند و کرواسی بـه سومین تیمی تبدیل شد کـه با دفاع سرسخت انگلیس در ومبلی خنثی شد ؛ زیرا ضربه سر اول رحیم استرلینگ در نیمه اول همان چیزی بود کـه دو تیم در جریان یک رابطه کم حرف در انگلیس از هم جدا شدند سرمایه، پایتخت.

باوجود سقوط بـه نخستین و تنها شکست خود در مرحله گروهی در ومبلی ؛ پیروزی چک مقابل اسکاتلند و تساوی بدون کرواسی با کرواسی برای انها کافی بود تا بـه عنوان یکی از بهترین لباس هاي‌ رده سوم صعود کنند و بـه انها جایزه خوبی داده شده اسـت. نسبت هاي‌ دلهره آور

با اینکار ؛ یاروسلاو سیلهاوی بیش از انچه پاول Vrba در حین اجرای خود با بدشانسی درسال 2016 همراه بود ؛ طرف خودرا هدایت کرد – با توجه بـه این کـه جمهوری چک یکسال در مرحله گروهی سقوط می‌کند ودر مرحله بعدی بـه مرحله حذفی صعود میکند .

جمهوری چک هرگز در مرحله یک شانزدهم نهایی یورو بـه عنوان یک کشور مستقل حذف نشده اسـت ؛ اما اگر انها بخواهند یک چرخه بدتر از دورهای حذفی قبلی را بشکنند «نایب قهرمان سال 1996 ؛ نیمه نامزد هاي‌ نهایی درسال 2004 و مرحله یک چهارم نهایی درسال 2012» ؛ سیلهاوی بـه پاتریک شیک و همکارش نیاز دارد تا در تمام سیلندرهای Puskas Arena شلیک کند.

هلند و جمهوری چک در مرحله گروهی یورو 2004 یک هیجان مهار کننده 5 گل بـه دست آوردند – در طی ان میلان باروس و ولادیمیر اسمیکر بازگشت برگشت چشمگیر چک را در پیروزی 3-2 بـه اتمام رساندند – و اورنج نیز با همان امتیاز از دست داد تا چک ها در آخرین نبرد خود در اکتبر 2015.

اخبار تیم

لووک د یونگ ؛ مهاجم هلندی پس از مصدومیت از ناحیه زانو ؛ دیگر دراین تورنمنت حضور نخواهد داشت ؛ اما تنها 10 دقیقه در مرحله گروهی بازی کرده اسـت ؛ او یک غافل بزرگ نخواهد بود.

در هر صورت ؛ دی بوئر یک معضل صعود را دارد ؛ زیرا ووت وگورست امیدوار اسـت کـه بتواند کارهای کافی را برای جابجایی دونیل مالن ؛ متصل بـه لیورپول ؛ درکنار Depay ضروری انجام دهد.

قدرت فیزیکی Weghorst و فریم 6ft 5in ممکن اسـت در برابر چک هاي‌ نیرومند ترجیح داده شود ؛ در حالی کـه Marten de Roon پس از استراحت در برابر مقدونیه شمالی ؛ باید بـه XI بازگردد.

در همین حال ؛ جمهوری چک وادار بـه تغییر در پست دفاع چپ خواهد شد ؛ پس از آنکه جان بوریل دومین رزرو خودرا دراین مسابقات مقابل انگلیس انجام داد ؛ بنابر این آلس ماتجو بازیکن برشیا می‌تواند جای خودرا تغییر دهد.

سیلهاوی نباید علیرغم نمایش خیره کننده آن ها در ومبلی ؛ تغییرات اساسی در XI ایجاد کند ؛ اما تنها عدم خاطرجمعی واقعی برای مربی چک ؛ شریک خط میانی توماس سوچک اسـت ؛ زیرا الکس کرال و توماس هولز برای رسیدن بـه ان نقطه مبارزه میکنند.

اسکیک با چهار بازیکن دیگر – از جمله وینالدوم – در سه گل مسابقات تا کنون هم سطح اسـت ؛ اما او بیش از 180 دقیقه برابر کرواسی و انگلیس فقط یک شوت بـه سمت دروازه ثبت کرد.

فرم پیش بینی بازی فوتبال هلند در مقابل جمهوری چک

ترکیب ابتدایی احتمالی هلند:

استکلنبورگ؛ De Vrij ؛ Blind ؛ De Ligt ؛ دامفریس ؛ د یونگ ؛ د رون ؛ ون آنهولت ؛ ویجنالدوم Depay ؛ Weghorst

ترکیب ابتدایی احتمالی جمهوری چک:

Vaclik؛ کوفال ؛ سلوستکا ؛ کالاس ؛ ماتجو ؛ سوراخ ؛ Soucek ؛ Shrovetide ؛ Darida ؛ Yankto ؛ شیک

پیش بینی : هلند 2-0 جمهوری چک

برای جمهوری چک زمان بهتری برای ثبت سومین پیروزی متوالی مقابل هلند وجود ندارد و باید فرصتی برای تقلید از مفاخر سال 2004 ایجاد شود.

با این حال ؛ Oranje De Boer’s از کیفیت زیادی در تمام مناطق زمین برخوردار اسـت و با عملکرد مرحله گروهی خود یک نشانگر را بـه خوبی نشان می‌دهد ؛ بنابر این ما فقط میتوانیم از هلند پشتیبانی کنیم تا با خیال آسان بـه هشت تیم نهایی صعود کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *