فرم پیش بینی چین در مقابل گوام در روز یکشنبه برای جام جهانی 2022

فرم پیش بینی چین در مقابل گوام در روز یکشنبه برای جام جهانی 2022

فرم پیش بینی گوام در مقابل چین در روز یکشنبه برای جام جهانی 2022

پس از یک وقفه سال و نیم، چین صورت گوام در سوژو در روز یکشنبه در بازگشت خود بـه جام جهانی 2022 صعود کند.شاگردان لي تای در دو مسابقه اخیر خود در گروه A بدون پیروزی هستند ؛ در حالی کـه گوام هنوز در مسیر قطر امتیاز کسب نکرده اسـت.فرم پیش بینی چین در مقابل گوام برای جام جهانی 2022 را میتوانید بادقت فراوان در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

انتظار می رفت چین در بالای گروه A قرار گیرد و بـه طور خودکار بـه مرحله سوم مقدماتی صعود کند ؛ اما اگر میخواهند بـه این هدف برسند ؛ کار انها قطع شده اسـت.

 

پیروزی 5-0 مقابل مالدیو و پیروزی 7-0 گوام در بازی معکوس باعث شد تا تیم لي از همان دو بازی ابتدایی شروع بسیار خوبی داشته باشد.

 

با این حال ؛ آن ها در آخرین گروه مسابقات مقدماتی حدود 19 ماه پیش برابر فیلیپین بـه تساوی بدون گل رسیدند و 2-1 مغلوب سوریه شدند و اکنون با هشت امتیاز از این تیم عقب هستند.

 

با این حال چین هنوز یک بازی درگیر سوریه دارد و دو طرف قرار اسـت ماه آینده دوباره بـه مصاف هم بروند ؛ بنابر این در مورد اتهامات لي مقام اول کاملاً دور از ذهن نیست.

 

اگر چه در حال حاضر ؛ صرفاً خاطرجمعی از پایین آمدن آن ها از سطح دوم – با چهار تیم از هشت تیم دوم کـه در رده دوم قراردارند نیز در اولویت اول قرار دارد – اسـت.

 

فیلیپین با چین هم سطح اسـت ؛ البته یک بازی بیشتر هم انجام داده و فشار روی لي اسـت – کـه در ژانویه 2020 جانشین مارسلو لیپی شد – برای درست کردن اوضاع.

فرم پیش بینی چین در مقابل گوام در روز یکشنبه برای جام جهانی 2022

سایت شرط بندی فرم پیش بینی چین در مقابل گوام 

این دیدار با بازیکنان کوچک گوام فرصتی را برای چین فراهم میکند تا مبارزات خودرا آغاز کند ؛ تیم Suh Dong Won از 5 مسابقه اول خود در گروه A امتیاز کسب نمیکند.

 

در واقع ؛ باوجود سه بازی هنوز کـه برگزار میشود ؛ گوام دیگر قادر بـه صلاحیت خودکار نیست و برای پایان یافتن در مرحله دوم بـه نتایج قابل توجهی نیاز دارد.

 

سوه ؛ کـه قبلاً در کادر مربیگری کره جنوبی در جام جهانی 2018 عضو بود ؛ ماه گذشته فقط مسئولیت گوام را عهده دار شد و بـه دنبال ایجاد تأثیر فوری خواهد بود.

 

بردن یک امتیاز از رتبه 77 رتبه جهانی چین یک چالش بزرگ خواهد بود ؛ اما گوام همچنین در مسابقات باقیمانده این رقابت ها با فیلیپین و سوریه روبه‌رو می‌شود.

 

اخبار تیم

چین یک تیم 26 نفره را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخاب کرده اسـت کـه شامل 5 بازیکن بيرون از کشور اسـت.مدافع سابق اورتون ؛ تیااس براونینگ ؛ کـه پیش از این نماینده انگلیس در سطح زیر 21 سال بود ؛ در بین بازیکنان بازی برای نخستین بازی قرار دارد.

 

نیکو یناریس ؛ بازیکن سابق آرسنال ؛ اکنون بـه لي کِي مشهور اسـت ؛ بـه علاوه مهاجمان الکسون ؛ آلن کاروالیو و فرناندینیو متولد برزیل نیز در تیمی قراردارند کـه تحت سلطه بازیکنان گوانگژو قراردارند.

 

تیم گوام شامل بازیکنان دبیرستان و دانشگاه اسـت کـه فقط تعداد کمی از بازیکنان این تیم اعم از حرفه اي یا نیمه حرفه اي هستند.آن ها در چهار بازی اخیر خود بدون گل هستند و فشار بیشتری بـه بازیکنان مهاجم خود می‌دهند تا این هفته افزایش یابد.

فرم پیش بینی چین در مقابل گوام در روز یکشنبه برای جام جهانی 2022

پیش بینی : گوام 0-5 چین

گوام 5 بازی متوالی باخته اسـت ؛ اما مانند حریفان خود تحت مدیریت جدیدی قرار دارد و مشتاق اسـت کـه یکشنبه مارکت خودرا بگذارد.

 

با این حال ؛ چین در آخرین دیدار هفت گل از حریفان خود بـه ثمر رساند و دشوار اسـت کـه تصور کنیم اینبار امتیاز تیم مقابل تیمی کـه عمدتا از دانشجویان تشکیل شده اسـت ؛ بسیار متفاوت باشد.

نکته برتر

شرکای خبره خبره ما در Sporita.com بیش از 1.5 گل دراین مسابقه پیشبینی میکنند. این جا را کلیک کنید تا بدانید کـه انها چه چیز دیگری برای این بازی و سایر نکات فوتبالی آزمایش شده پیشبینی میکنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *