حواشی کنسرت امیر تتلو: کنسرت پرحاشیه ای که استانبول را به هم ریخت!

پس از کش و قوس های بسیار و شایعات فراوان مبنی بر لغو احتمالی کنسرت امیر تتلو در استانبول، بالاخره کنسرت این خواننده جنجالی در سالن اورا آرنا (Ora Arena) با حضور پرشور طرفداران او برگزار شد. در این کنسرت که بیش از ۷۰۰۰ نفر حضور داشتند، اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد، از صف های ۳۰۰ متری پشت درهای سالن و ازدحام جمعیت در پشت نرده های صحنه اجرا تا رفتارهای عجیب تتلو بر روی سن. امروز در «انفجاروین» به حواشی کنسرت ۲۹ مهر تتلو در استانبول پرداخته ایم، حتما تا پایان همراه ما باشید.

با پایان یافتن کنسرت جنجالی امیر تتلو در استانبول ترکیه، فیلم ها و عکس های این کنسرت در شبکه ای اجتماعی به صورت گسترده ای منتشر شده و بسیاری از کاربران را مبهوت کرده است. رسانه های مختلف گزارش داده اند، کنسرت امیر تتلو خواننده پرطرفدار ایرانی روز ۲۹ مهر در سالن اورا آرنا در شهر استانبول برگزار شد تا انتظار طولانی مدت بسیاری از هواداران این خواننده جنجالی بالاخره به پایان برسد. در این کنسرت بیش از ۷۰۰۰ نفر تماشاگر حضور داشت تا رکورد حضور شرکت کنندگان در کنسرت های تتلو نیز شکسته شود. بسیاری از تماشاگران و حاضران در کنسرت تتلو از ازدحام پشت درهای ورودی و حتی به وجود آمدن صف های ۳۰۰ متری خبر داده می شوند. برآورد می شود درآمدی حدود ۲۵ میلیارد تومان عایدی تتلو از کنسرت ۲۹ مهر بوده باشد.

حواشی کنسرت امیر تتلو: از شایعه لغو تا برگزاری کنسرت باشکوه

امیر تتلو از مدت ها قبل به طرفدارانش قول برگزاری کنسرت پرشوری در شهر استانبول داده بود. بلیط فروشی این کنسرت نیز از مدت ها قبل شروع شده بود. تتلو و اعضای گروه نوازندگانش نیز در روزهای منتهی به برگزاری کنسرت مرتب فیلم و عکس هایی از خود منتشر می کردند. ولی در اقدامی عجیب صفحه اینستاگرام این خواننده بسته شد. بعدا مشخص شد این ماجرا تنها محدود به اینستاگرام نمی شد، بلکه تتلو کانال تلگرام خود را هم بست تا حرف و حدیث ها بالا بگیرد. بسیاری از طرفداران تتلو از این اقدام ابراز نگرانی می کردند و حتی شایعاتی مبنی بر لغو کنسرت استانبول نیز به گوش می رسید. ولی تتلو خیلی زود اعلام کرد که کانال تلگرام خود را به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته است و به این ترتیب دیگر فعالیتی در تلگرام و همینطور اینستاگرام ندارد.

امیر تتلو در همین خصوص اعلام کرد که از این به بعد تنها در یوتیوب حضور مستمر خواهد داشت. به هر حال، با وجودی که بیم آن می رفت که کنسرت تتلو برگزار نشود، ولی کنسرت با شور و هیجان بسیار برگزار شد تا هواداران تتلو شاهد کنسرت فوق العاده باشکوه و خاطره انگیزی باشند.

جنجال های فراوان کنسرت امیر تتلو: از شلواری که کشیده شد تا صف های ۳۰۰ متری

با وجودی که استقبال گسترده از کنسرت امیر تتلو قابل انتظار بود، ولی با توجه به اینکه تعداد زیادی از هوادران او را نوجوانانی تشکیل می دادند که بدون حضور والدین خود امکان سفر به خارج را نداشتند، تصور می شد که این مسئله روی تعداد تماشاگران کنسرت تاثیر منفی بگذارد. با این حال، نه این ماجرا و نه شرایط بحرانی کرونا و سختگیری های مقامات ترکیه ای که پذیرش ایرانی ها را تنها منوط به واکسینه شدن کرده بودند نتوانست از استقبال گسترده تماشاگران و هوداران امیر تتلو در کنسرت استانبول کم کند. کنسرت امیر تتلو به قدری پرتماشاگر بود که در ورودی های منتهی به سالن اجرا ازدحام زیادی به وجود آمده بود. تصاویر و کلیپ های زیادی از این ازدحام جمعیت در شبکه های اجتماعی به طور گسترده ای منتشر شد.

با این حال اینها تنها بخشی از حواشی کنسرت امیر تتلو بود. امیر تتلو در هنگام اجرای یکی از آهنگ های خود مشغول خالکوبی بود. ظاهرا این خالکوبی که بدون پروتکل های بهداشتی انجام گرفت مربوط به درج تاریخ کنسرت بود. حاشیه دیگر مربوط به کنسرت امیر تتلو، ۱۱ تور مسافرتی مخصوص کنسرت تتلو تشکیل شده بود. در همین حال، برخی منابع آگاه در ایران خبر از گرانی بلیط هواپیماها به دلیل برگزاری این کنسرت داده بودند. ولی شاید یکی از عجیب ترین حاشیه های کنسرت امیر تتلو جایی بود که یکی از دختران رقاصی که در صحنه در کنار تتلو می رقصید، ناگهان از پشت سر به او نزدیک و با پایین کشیدن شلوار خواننده جنجالی خود را به او چسباند!

برگزاری جشن شبانه شلوغ پس از کنسرت و تأسف بسیاری از عدم حضور در کنسرت امیر تتلو

در حالی که شایعه شده بود امیر تتلو پس از کنسرت جشن شبانه بسیار شلوغی را برگزار کرده، اما برخی از اطلاعات و گزارش هایی که برخی صفحات مخصوص موسیقی رپ داده اند، جشن پس از کنسرت تتلو هم به اندازه سایر خوانندگان رپ مانند شایع، زدبازی و کوروش شرکت کننده داشته است. در همین حال، خبر می رسد که تتلو جشن شبانه خود را در جایی برگزار کرده که کنسرت خوانندگانی همچون رضا پیشرو و چند خواننده رپ دیگر برگزار شده بود که از این ماجرا بوی بی احترامی و جنجال تازه ای به مشام می رسد.

واکنش هواداران امیر تتلو به کنسرت

همانطور که انتظار می رفت، پس از سروصدایی که کنسرت امیر تتلو در استانبول به پا کرد، در بسیاری از شبکه های اجتماعی شاهد بحث و جدل بین هوداران امیر تتلو و سایر کاربران بودیم. در حالی که برخی از کاربران از اینکه کنسرت تتلو و یا سایر خوانندگان محبوب و معروف در خارج از کشور برگزار می شود به شدت ابراز تأسف کردند. این در حالی است که در صورت برگزاری کنسرت تتلو در داخل کشور قطعا جمعیت بسیار بیشتری در کنسرت او حضور پیدا می کردند. به همین جهت، بسیاری عقید دارند که شرایط کرونایی و هزینه های سنگین سفر به ترکیه باعث شده بود تا بسیاری از هوداران تتلو قید سفر به ترکیه را بزنند.

در همین حال که بسیاری از هواداران خواننده پرحاشیه از حضور نداشتن در این کنسرت باشکوه ابراز افسوس می کردند،‌ سایر کاربران از نظری خلاف طرفداران تتلو داشتند و واکنش منفی به او کنسرتش داشتند. به عقیده مخالفان، تتلو خواننده ای نیست که لیاقت چنین کنسرت و محبوبیتی را داشته باشد. کاربران دیگری نیز ابراز داشتند که سلیقه و ذائقه موسیقی هر فردی به خودش ربط دارد و بهتر است که به سلایق یکدیگر احترام گذاشت. در همین حال، برخی از کاربران فضای مجازی ابراز نگرانی کرده و گفته بودند با حضور چنین جمعیت زیادی در کنسرت امیر تتلو و بازگشت آنها به ایران قطعا موجب جدیدی از کرونا در ایران رقم خواهد خورد.

درآمد میلیاردی امیر تتلو از کنسرت استانبول

کنسرت امیر تتلو در سالن اورا آرنای استانبول شاهد حضور گسترده هواداران این خواننده جنجالی بود. در این کنسرت مهیج که حضور پرشور تماشاگران ایرانی همراه بود نیز به ۷۰۰۰ نفر شرکت کرده بود. کاربران برخی از شبکه های اجتکاعی از صف های طولانی پشت درهای ورودی سالن خبر داده بودند. حتی گفته می شود که در برخی ورودی های سالن برگزاری کنسرت بین شرکت کنندگان درگیری هایی نیز به وجود آمده است. حضور این جمعیت در کنسرت های موسیقی به خصوص با توجه به اینکه ایران برخلاف ترکیه، همچنان درگیر موج های کشنده کرونا است، جنجال برانگیز بوده است. حدود ۱ ماه قبل بود که کنسرت خواننده محبوب لس آنجلسی ابی در ترکیه با توجه به شرایط کرونایی و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی انتقادات زیادی را روانه این خواننده و برگزارکنندگان کنسرت کرده بود.

رکورد تعداد تماشاگر در سالن سالن اورا آرنای استانبول شکسته شد

به هر روی،‌ حضور جمعیت چند هزار نفری درآمد بسیار خوبی را عاید امیر تتلو کرد که از مدت ها قبل برای این کنسرت برنامه ریزی کرده بود. بلیط های کنسرت امیر تتلو از نفری ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار (حدود ۳ تا ۷ میلیون تومان) متفاوت بودند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از نفرات بلیط صندلی های ارزان قیمت ۱۰۰ دلاری را تهیه کرده بودند، با در نظر داشتن این موضوع می توان میانگین هر نفر را ۴ میلیون تومان در نظر گرفت. ظرفیت سالن اورا آرنا نیز ۶۳۰۰ نفر است که با فروش کامل بلیط ها می توان برآورد کرد مبلغی حدود ۲۵ میلیارد تومان عاید امیر تتلو شده باشد.

با این حال، خبرهای غیر رسمی به گوش می رسد که نشان می دهد، ظاهرا تتلو ۱۰۰۰ بلیط خارج از ظرفیت سالن فروخته است و همین نیز موجب شده که برخی افرادی که بلیط داشتند نتوانند وارد سالن شوند! با این حال،‌ این خبر همچنان از سوی امیر تتلو یا برگزارکنندگان کنسرت تأیید یا تکذیب نشده و باید منتظر واکنش ها به آن بمانیم. در کنار این، برگزاری جشن شبانه پس از کنسرت هم خبرساز شده و بسیاری از حضور صدها نفر در این جشن شبانه خبر داده اند که ظاهرا امیر تتلو برای آن هم بلیط فروخته بود و بسیاری با وجود خرید بلیط امکان حضور پیدا کردن در جشن را نداشتند.

سوالات متداول درباره کنسرت امیر تتلو

۱.  امیر تتلو کیست؟

امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو از خوانندگان محبوب موسیقی رپ است. تتلو با حواشی زندگی شخصی و ترانه های جنجالی خود هواداران زیادی در بین ایرانی ها به خصوص نوجوانان دارد.

۲. امیر تتلو در کدام یک از کنسرت های خود گل کشید؟

ماجرای جنجالی گل (ماریجوانا) کشیدن امیر تتلو به کنسرت تابستان سال ۱۳۹۷ او در تفلیس گرجستان برمی گردد که حواشی زیادی داشت.

۳. پر حاشیه ترین آهنگ امیر تتلو کدام آهنگ است؟

آهنگ «حرمسرا» بی شک یکی از پرحاشیه ترین آهنگ های امیر تتلو و کلا موسیقی زیرزمینی ایرانی است که حتی جنجال های پیرامون آن نهایتا باعث مسدود شدن حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام شد.

۴. صفحه اینستاگرام امیر تتلو قبل از مسدود شدن چند میلیون دنبال کننده داشت؟

تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام امیر تتلو پیش از این با جنجال های زیاد بسته شود، بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشت.

۵. آیا در کنسرت امیر تتلو می توان از مشروبات الکی استفاده کرد؟

بله، گفته می شود که در کنسرت امیر تتلو امکان استفاده از میز بار نیز فراهم شده بود.

۶. قیمت بلیط کنسرت تتلو به پول ایران چقدر می شود؟

بلیط های کنسرت استانبول تتلو دارای سطح های وی آی پی ۲۵۰ دلاری و صندلی های ارزان ۱۰۰ دلاری بود. با احتساب قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت بلیط های کنسرت امیر تتلو به ترتیب ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان می شود.

۷. امیر تتلو هم اکنون کجا زندگی می کند؟

تتلو مدت هاست که با مهاجرت از ایران در کشور ترکیه و شهر استانبول زندگی می کند.

۸. چه تعداد تماشاگر در کنسرت ۲۹ مهر تتلو در استانبول شرکت کردند؟

ظرفیت اصلی سالن اورا آرنا در استانبول ۶۳۰۰ نفر است، با این حال گفته اند، حدود ۱۰۰۰ نفر بالاتر از ظرفیت سالن در کنسرت امیر تتلو شرکت کرده اند.

۹. درآمد امیر تتلو از کنسرت استانبول چقدر بود؟

طبق برآوردها تتلو مبلغی حدود ۳۵ میلیارد تومان از طریق بلیط فروشی کنسرت عاید امیر تتلو شده است.

۱۰. معروف ترین دوست دختر های تتلو چه کسانی بوده اند؟

امیر تتلو دوست دخترهای زیادی داشته که از معروف ترین آنها می توان به صبا پارسیان، مارال فردین و دنیا جهانبخت اشاره کرد.

۱۱. امیر تتلو با کدام خواننده های رپ همکاری داشته است؟

عرفان، رضا پیشرو، رضایا، آرمین برخی از معروف ترین رپرهایی هستند که با امیر تتلو همکاری کرده اند.

۱۲. حاشیه های تتلو در چه مورد است؟

اغلب حاشیه های امیر تتلو به بحث و جدل ها و اظهارنظرهای عجیب و غریب او به خصوص در مورد سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرامی مربوط می شود.

۱۳. آدرس کانال یوتیوب امیر تتلو چیست؟

کانال یوتیوب امیر تتلو را که بیش از ۳۳۰ هزار نفر عضو دارد می توانید با نوشتن نام او با حروف لاتین Amir Tataloo پیدا کنید.

۱۴. چرا اینستاگرام تتلو را از این شبکه اجتماعی اخراج کرد؟

پس از حواشی ترانه حرمسرا و درخواست تتلو از دختران زیر سن قانونی برای پیوستن به حرامسرای شخصی او، بسیاری از مدافعان حقوق زنان کارزاری را تشکیل دادند تا جلوی این کار را بگیرند. نهایتا این فشارها جواب داد و اینستاگرام نیز به دلیل نقص قوانین خود اقدام به مسدود کردن صفحه اینستاگرام امیر تتلو کرد.

۱۵. آیا کانال یوتیوب امیر تتلو هم بسته شده است؟

خیر، یوتیوب تنها یک بار به دلیل موزیک ویدئوی «جهنم» به او اخطار داد. ولی کانال یوتیوب او همچنان باز است.

۱۶. در کانال یوتیوب تتلو چه ویدئوهایی وجود دارد؟

تتلو در کانال یوتیوب خود ویدئوها و موزیک ویدئوهایی آهنگ ها و ترانه هایشان به همراه برخی لایوها خود را می گذارد.

۱۷. امیر تتلو اولین آلبوم خود را در چه سالی منتشر کرد؟

او اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۹۰ به نام «زیر همکف» منتشر کرد که با بازخورد بی نظیری از سوی مردم و اهالی موسیقی به خصوص موسیقی زیرزمینی و رپ همراه بود.

۱۸. آیا امیر تتلو بازداشت شده است؟

بله، او یکبار در ترکیه به دلیل تحریک به دلیل تحریک جوانان به مصرف مواد مخدر بازداشت شده و بعدا به قید وثیقه آزاد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *