ندا یاسی، شاخ مجازی پرحاشیه کیست؟

جهت برقراری امنیت،درگاه ریالی بعد از احراز هویت فعال میشود.

ندا یاسی، شاخ مجازی پرحاشیه کیست؟

ندا یاسی یکی از جنجالی ترین شاخ های اینستاگرام است که میلیون ها نفر دنبال کننده در این شبکه اجتماعی محبوب دارد و لایوی با امیر تتلو نیز داشته که رکورد بازدید جهانی را جا به جا کرده است. حتی یاهو نیز از زندگی او گزارشی تهیه کرده است. امروز در «انفجاروین» به زندگی و حواشی ندا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ندا یکی از پرحاشیه ترین شاخ های اینستاگرام است که با تصاویر و کلیپ های لختی و اظهارنظرهای عجیب و غریب و بحث برانگیز شهرت زیادی در میان کاربران اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. یاسی خود را یک استنداپ کمدین و مدل می داند و حتی یاهو لایف نیز در سال ۲۰۱۹ در گزارشی به او زندگی او پرداخت. با این حال، آنچه در کلیپ ها و تصاویر او در صفحه اینستاگرامش می بینیم، هیچ رنگ و بوی از طنز و شوخی ندارد. بلکه بیشتر به تخلیه روانی یک زن تنها و بیمار شباهت دارد!

ندا یاسی کیست؟

ندا یاسی، یکی از بی شمار دختران ایرانی است از طریق اینستاگرام به شهرت رسیده است. ندا مدت ۹ سال است که به کشور کانادا مهاجرت کرده و هم اکنون در آنجا زندگی می کند. او در صفحه اینستاگرام خود ۲،۶ میلیون نفر دنبال کننده دارد. لایو او با امیر تتلو هم رکورد جهانی بالاترین بازدید لایو اینستاگرام را نیز شکست. هر چند ندا اطلاعات زیادی از خود منتشر نکرده ولی ظاهرا نام واقعی او «ندا برغشی» است. در مورد سن واقعی ندا شک و شبه زیادی وجود دارد، ولی علی رغم اینکه یاسی خود را یک ۱۸ ساله همیشگی می داند، سن او احتمالا نزدیک به دو برابر آن است.

 با استناد به برخی از اطلاعات جسته و گریخته ای که ندا از خود منتشر کرده، او احتمالا متولد سال ۱۳۶۸ است و ۳۲ سال دارد. از روی لهجه و گویش ندا هم می توان اینطور برداشت کرد که او اهل شیراز باشد. ندا در ابتدا در اینستاگرام خود را یک کمدین معرفی کرده بود و با فحاشی به ایرانی ها خیلی زود به شهرت رسید. او با اظهارنظرها و صحبت هایش این شبهه را به وجود آورده بود که اصالتا اهل کشور افغانستان است. خود ندا در لایوهایش اعلام کرده بود که مادرش اهل افغانستان و پدرش نیز از اعراب اهل جنوب ایران است و خود نیز در ایران متولد شده است.

ندایاسی-کیست

برای انجام بازی انفجار با کلیک روی دکمه ورود به سایت در بالای همین صفحه میتوانید وارد سایت شده و پس از ثبت نام شروع به بازی کنید

ندا یاسی، شاخ جنجالی اینستاگرام

یاسی دارای تحصیلات دانشگاهی است و ظاهرا در ایران در رشته مامایی تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی است. همچنین به گفته خودش حالا مدت هاست که مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز دریافت کرده است. یاسی پس از مهاجرت به کانادا در این کشور تحصیلات خود را دنبال کرده و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته ای که چیزی از آن نمی دانیم گرفته است.

آنطور که خود ندا ماجراهای زندگی خود را در خلال کلیپ ها و استوری هایش تعریف کرده، او در دوران دانشجویی به یکی از اقوام خود در کانادا علاقه مند می شود. سپس از خانه فرار می کند و والدین و هفت خواهر و برادرش را ترک می کند تا به عشقش برسد. ندا ابتدا به ترکیه می رود. پدرش نیز پس از اینکه از ماجرا اطلاع می یابد تصمیم می گیرد به ترکیه برود و جلوی دخترش را بگیرد. ولی ظاهرا پلیس ترکیه به او اجازه ملاقات با دخترش را نمی دهد و او نیز مجبور می شود دست خالی راه رفته را برگردد.

عشق ندا هم مرد سالخورده ای از اقوام او بود که در دوره ۲ ساله ای که ندا در کمپ پناهندگان در ترکیه اقامت داشت، همیشه به او سر می زد. سرانجام هم این قوم و خویش ندا را با خود به کانادا می برد. ولی زندگی مشترک این زوج چندان دوامی نداشت و خیلی زود این دو از هم جدا شدند. ندا پس از جدایی تصمیم گرفت از طریق اینستاگرام و جذب دنبال کننده با برهنگی و فحاشی و سایر کارهای عجیب و غریب جلب توجه کند.

زندگی در تنهایی و مشکلات روانی

ندا در بسیاری از کلیپ ها و استوری های خود اعتراف کرده که سال های زیادی از زندگی خود را در تنهایی سپری کرده و به دلیل فرار از خانه نیز کاملا از سوی خانواده طرد شده و همواره مستعد مشکلات روحی و روانی زیاد بوده است. گواه این مشکلات روحی و روانی او بی شک کارهای عجیب و غریب و دور از عرف او در اینستاگرام است. ندا چنان درگیر مشکلات روحی است که گاهی با گریه های ناگهانی یا ناسزاگویی های یکباره اش باعث می شود کسانی که کلیپ هایش را می بینند واقعا غافلگیر شوند!

ندا یاسی و تتلو

یاسی مدتی قبل لایوی مشترکی با امیر تتلو، خواننده و اینفلوئنسر جنجالی داشت که رکورد جهانی را هم زد. ویدئوی این لایو در یوتیوب نیز بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید داشته است. در این لایو هر دو چهره جنجالی عاری از هرگونه شرمی کاملا درباره موضوعات جنسی صحبت کردند و از استفاده از الفاظ رکیک و جنسی هم هیچ ابایی نداشتند. احتمالا یکی از دلایلی که صفحه امیر تتلو در اینستاگرام بسته شد همین ماجراهای غیراخلاقی او بود.

چنانچه می دانید ماجرای «حرمسرای» او که از دختران جوان زیر سن قانونی درخواست کرده بود به آن ملحق شوند باعث گزارش شدن صفحه اینستاگرام او و نهایتا بسته شدن آن شد. امیر تتلو تا پیش از اینکه صفحه اش بسته شود، بیش از ۴ میلیون دنبال کننده داشت. هر چند او سعی کرد با نام های مستعار و جعلی صفحه جدیدی برای خود بسازد، ولی اینستاگرام اعلام کرد، مراقب است تا دوباره به تتلو اجازه ندهد در اینستاگرام به  تبلیغ فحشا و مسائل غیراخلاقی بپردازد.

بیوگرافی ندا یاسی و همسرش

 ندا یاسی متولد ۲۱ بهمن ۱۳۶۸ در جنوب ایران است و از مشهورترین و جنجالی ترین شاخ های ایرانی در اینستاگرام است. یاسی فارغ التحصیل رشته مامایی در مقطع کارشناسی از ایران و کارشناسی ارشد پرستاری از کانادا است. یاسی عنوان کرده که در یک خانواده عرب زبان در جنوب ایران به دنیا آمده و بزرگ شده است. به گفته ندا ، او متولد یکی از شهرهای کوچک ایران است و به جز خودش ۷ خواهر و یک برادر دارد. او عنوان کرده که خانواده اش سنتی و سختگیر بودند، ولی به لحاظ مالی وضعیت عالی داشته اند.

بیوگرافی-ندایاسی

مهاجرت به ترکیه و کانادا

ندا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به ترکیه مهاجرت کرد و پس از مدت ها اقامت در کمپ پناهندگان سرانجام به وسیله یکی از اقوامش به کشور کانادا رفت و مجوز اقامت در این کشور را به دست آورد. او هم اکنون در شهر تورنتو زندگی می کند.

 روابط عاشقانه و افسردگی

ندا پس از مهاجرت به کانادا از سوی خانواده و خویشاوندانش کاملا طرد شد. آشنایی و نامزدی با ایرانی تباری به نام کوین ابرا زندگی او را تغییر داد، ولی رابطه این دو خیلی زود به پایان رسید تا ندا تا مدت ها درگیر مشکلات روحی و روانی و افسردگی شود.

حضور در فضای مجازی

خود ندا می گوید که پس از اتفاقات تلخی که در زندگی برای او رخ داد، تصمیم گرفت برای سرگرمی به فضای مجازی روی بیاورد. او ابتدا در یوتیوب ویدئوهای آموزش آرایش منتشر می کرد. ولی کم کم به سوی فیسبوک و اینستاگرام کشیده شد.

گزارش یاهو از ندا یاسی

در سال ۲۰۱۹ in.style یکی از بلاگ های یاهو لایف و همینطور سایت خبری Menafn

که مسائل مربوط به خاورمیانه و جهان عرب را پوشش می دهد، در گزارش هایی به زندگی شخصی و کاری یاسی پرداختند. در این گزارش ها از ندا به عنوان زن ایرانی یاد شده که به عنوان یک مدل و استنداپ کمدین موفق عمل کرده است. در بخشی از گزارش سایت خبری Menafn آمده است که هدف اصلی ندا سرگرمی دنبال کنندگانش است تا بتوانند با همان چند لحظه ای که او را در لایوهای اینستاگرامی می بینند مشکلات و استرس های زندگی خود را فراموش کنند.

حاشیه-ندا-یاسی

برای انجام بازی انفجار با کلیک روی دکمه ورود به سایت در بالای همین صفحه میتوانید وارد سایت شده و پس از ثبت نام شروع به بازی کنید

دلنوشته ندا یاسی برای مادرش

ندا در یکی از کلیپ های خود در اینستاگرام عنوان کرد که سال هاست مادرش را از نزدیک ندیده است. او در دلنوشته ای احساسی نوشت: «بله! من خیلی درد و سختی کشیدم! خیلی… مادر جان، روزت مبارک! اگرچه سالیان سال نه باهات صحبت کردم و نه روی ماهتو از نزدیک دیدم. روز مادر و روز زن رو به تک تکتون تبریک میگم.»

درآمد یاسی

درآمد اصلی ندا از طریق تبلیغ برندهای لوازم آرایشی و خوراکی است که او در اینستاگرام معرفی می کند. او همچنین به دلیل پناهندگی ماهیانه حقوقی را از دولت کانادا دریافت می کند.

آیا ماجرای قتل مادر یاسی واقعیت دارد؟

در برخی وب سایت ها عنوان شده که ندا متولد سال ۱۳۶۸ در اربیل عراق و از پدری از کردهای عراق و مادری افغانستانی است. ماجرای قتل مادر ندا هم چنانچه نقل است، اینطور است، زمانی که او ۱۱ ساله بوده، مادرش «فاطمه حسینی» با مرد ایرانی رابطه نامشروع برقرار کرده بود. همین باعث شد تا پدر ندا مادرش را به قتل برساند و خودش هم متواری شود. ظاهرا همین باعث نفرت ندا از ایرانی ها شده است. با این حال، بعدا مشخص شد که این روایت کذب محض است و مادر ندا نیز در قید حیات است.

ندا یاسی کشته شد؟

ندا یکی از جنجالی ترین اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام است. ابتدای فعالیت ندا با کلیپ های آموزش آرایشگری در یوتیوب بود. ولی او خیلی زود وارد اینستاگرام هم شد و به خصوص با توجه به شبهاتی که در مورد ملیت و اصالت این شاخ مجازی به وجود آمد، صفحه شخصی او در اینستاگرام تبدیل به محل درگیری و بحث های داغ کاربران شد. از همینجا بود که رفتارهای عجیب و غریب ندا شروع شد. رفتارهایی که به سرعت باعث شهرت او شد. ندا در بسیاری از کلیپ های خود ضمن توهین به ایرانی ها اعلام کرد که از ایرانی ها متنفر است. یاسی علت نفرت خود از ایرانیان را ماجرای مادرش فاطمه حسینی می داند. مادری که گفته می شود پس از برقراری یک رابطه نامشروع به مردی ایرانی توسط پدر یاسی به قتل رسیده است.

هر چند بعدا، مشخص شد، این داستان ساختگی بوده و مادر ندا زنده است. به هر حال، نفرت پراکنی های ندا یاسی به حدی بود که باعث شده چند باری اخبار ضد و نقیضی درباره کشته شدن ندا یاسی منتشر شود. اگرچه هر از چند گاهی از شایعه های مرگ هنرمندان و شاخ های مجازی در فضایی مجازی پخش می شود. با این حال، انتشار شایعات درباره کشته شدن ندا همیشه به کمک او آمده اند تا به شهرت خود در فضای مجازی اضافه کند. از این جهت، بعید نیست خود او شایعات کشته شدن ندا یاسی را پخش کرده باشد!

ندا یاسی نی نی سایت

«نی نی سایت» یکی از وبسایت های حوزه سلامت است که به صورت تخصصی مطالبی در مورد زنان، بارداری و کودکان منتشر می کند. این وبسایت پرمخاطب علاوه بر مجله دارای یک تارنما یا انجمن گفتگو است که کاربران در آن به بحث درباره موضوعات مختلفی می پردازند. یکی از تاپیک های پرمخاطب و پربحث نی نی سایت ندا یاسی بوده است. عمده بحث ها هم پیرامون زندگی، خانواده و حاشیه سازی های بوده است.

برخی کاربران نی نی سایت از رفتارهای عجیب و غریب و روان گسیختگی های ندا انتقاد کرده اند و به طبع برخی نیز با او همدردی کرده اند. برای مثال کاربری او را «زنجیره پاره کرده» و «چندش» خطاب کرده است. در مقابل، کاربر دیگری عنوان کرده، بخشی از مشکلات روانی و اختلال های این شاخ اینستاگرامی به دلیل مشکلات زیادی است که در دوران کودکی و نوجوانی متحمل شده است.

رابطه-ندایاسی-باتتلو

خاله ژاله کیست؟

ژاله پف که با نام های خاله ژیلا و البته ژاله پرسپولیسی شناخته می شود، یکی از شاخ های اینستاگرامی است که با کلیپ ها و عکس های پرحاشیه اش به شهرت رسیده است. خاله ژاله ابتدا با پوشیدن لباس های تیم پرسپولیس و روپایی زدن در خیابان فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. ولی هیچ وقت نتوانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. ولی کمی بعد، رویه خاله ژاله مشهور به ژاله پرسپولیسی هم عوض شد و استفاده از لباس های بدنما باعث شد تا کاربران اینستاگرام حداقل با کنجکاوی بیشتری کارهای او را دنبال کنند. ژاله تا به حال در کلیپ ها و پست های اینستاگرامی خود حرف زیادی درباره زندگی خصوصی و همینطور سن و سال خود نزده است.

ولی تصور می شود احتمالا در حدود ۲۵ سال داشته باشد. ژاله که همیشه خود را یکی از طرفداران دو آتشه پرسپولیس می نامد، اهل جنوب ایران است. خاله ژاله می گوید همیشه دوست داشته فوتبالیست شود، ولی نبود امکانات در ایران باعث شده تا به دنبال مهاجرت باشد. خاله ژاله هم اکنون به همراه خانواده به کشور آمریکا مهاجرت کرده است. ژاله پرسپولیسی در اینستاگرام بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد و عمدتا عکس ها و کلیپ هایی از خود در رابطه با فوتبال منتشر می کند. ژاله در اکثر کلیپ ها لباس های زننده و فوق العاده چسبانی بر تن دارد که احتمالا همین مورد هم باعث بازنشر کلیپ ها و عکس های او در فضای مجازی شده است.

ندا یاسی دستگیر شد

ندا از آن دست شاخ های مجازی است که اصلا ابایی از انتشار محتوای ضد و نقیض و عجیب در فضای مجازی ندارد. او بارها با حرکات و رفتارهای زننده و گریه های ناگهانی خود نشان داده که تعادل روحی و روانی مناسبی ندارد. ولی انتشار کلیپ هایی از او که در آن به ایرانیان توهین و ناسزا می گوید، هجمه ای از انتقادات را روانه او کرد. خود ندا که به نظر می خواست از هیاهویی که پیرامون خودش به وجود آورده بود، لذت می برد، تصمیم گرفت با پخش کردن شایعاتی هر چه بیشتر شهرتش را افزایش دهد. یکی از اخبار جعلی که ندا یاسی درمورد خود منتشر کرده، ماجرای کتک خوردن ندا یاسی از عده ای اراذل و اوباش است که به نظر کاملا جعلی می رسد.

یکی دیگر از شایعاتی که هر از گاهی در مورد یاسی سر وب در می آورد، تصاویر و فیلم های جدیدی از دستگیری ندا یاسی است.

ندا خودش مسئول انتشار این اخبار بود. او برای مدتی حدود ۲ ماه هیچ پستی در اینستاگرام منتشر نکرد تا شایعات زیادی از مرگ یا دستگیری او منتشر شود. سپس او استوری اعلام کرد که توسط پلیس کانادا دستگیر شده و به زندان افتاده است. یاسی در ادامه گفت که فرد ناشناسی با او کمک کرده تا از زندان آزاد شود. با این حال، خیلی زود مشخص شد، کلیپ ها و عکس های دستگیری ندا یاسی هم کاملا ساختگی هستند. با توجه به حاشیه سازی ها و رفتارهای غیرمنتظره این شاخ جنجالی، احتمالا باید منتظر شایعات عجیب و غریب تری هم از او باشیم!

سوالات متداول در مورد ندا یاسی

۱-ندا یاسی چند سال سن دارد؟

در حالی که ندا خودش ادعا می کند که ۱۸ سال دارد. ولی برخی منابع عنوان کرده اند که او متولد سال ۱۳۶۸ و در نتیجه ۳۲ ساله است.

۲-ندا یاسی اکنون در کجا زندگی می کند؟

ندا هم اکنون در کشور کانادا زندگی می کند. او سال ها قبل به کمک یکی از اقوام خود از ترکیه به کانادا مهاجرت کرد.

۳- دوست پسر ندا یاسی کیست؟

با وجودی که ندا در صفحه اینستاگرام خود جنجال آفرینی های زیادی می کند، ولی در کمال تعجب خیلی کم در مورد زندگی شخصی خود و همینطور دوست پسر یا همسر خود صحبت کرده است.

۴- آیا ندا یاسی افغانستانی است؟

قبلا شایعاتی از اصالت افغانستانی ندا منتشر شده بود، ولی بعدا مشخص شد که ندا، اصالتی کاملا ایرانی با پدری کردتبار و مادری ایرانی دارد.

۵- آیا ندایاسی از همسرش طلاق گرفته است؟

بله، ندا برای مدتی با همسرش در کانادا زندگی می کرد. ولی مدت هاست که از همسرش طلاق گرفته است. احتمالا بخشی از اختلالات روانی او از همین ماجرای طلاق نشأت می گیرد.

۶-آیا خواستگاری امیر تتلو از ندایاسی واقعی است؟

خیر، امیر تتلو در لایو رکوردشکن خود با ندا به شوخی این موضوع را مطرح کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *