فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال با درگاه مستقیم

فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال با درگاه مستقیم

فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال

آرسنال آماده سازی خودرا برای 2021-22 مبارزه با یک پیش فصل دوستانه مقابل اسکاتلند ساز و برگ شروع هیبرنیان در ایستر در سه شنبه شب.توپچی ها در تلاش هستند تا در 13 آگوست مقابل برنتفورد مقدماتی لیگ برتر خودرا آغاز کنند ؛ در حالی کـه هایبرنیان ؛ کـه قبلاً سه بار در طول فصل بازی کرده اسـت ؛ در تاریخ 21 ژوئیه در لیگ کنفرانس اروپا حضور خواهد داشت.فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال را در سایت شرط بندی سیگاری ت انجام دهید.

پیش نمایش بازی

هایبرنیان ؛ همانگونه کـه گفته شد ؛ در تابستان امسال سه بازی دوستانه پیش فصل داشته اسـت و مقدمات خودرا برای دوره بعدی با پیروزی 5-3 مقابل کالاهای خدمات عمومی در 2 ژوئیه آغاز کرد.

لباس اسکاتلندی در 6 ژوئیه یک شکست ناامید کننده از آکرینگتون استنلی متحمل شد اما در نتیجه تساوی 1-1 مقابل استوک سیتی چمپیونز در جمعه بـه این مسابقه وارد میشود.

سرمربی جک راس از این کـه از نظر جسمی بازیکنان خود در طول فصل دیده اسـت بسیار خوشحال شده اسـت و هیبس اکنون دو بازی دوستانه دیگر مقابل آرسنال و رائث روورز دارد قبل از این کـه مونس کالپه یا سانتا کلوما را در لیگ کنفرانس اروپا برگزار کند 21 و 28 ژوئیه بـه ترتیب.

هایبرنیان در 1 آگوست مبارزات قهرمانی خودرا در مسابقات قهرمانی اسکاتلند مقابل مادرول آغاز خواهد کرد ؛ کـه نشانگر اهمیت دو بازی دوستانه بعدی در تاریخ 13 ژوئیه و 16 ژوئیه اسـت.

فصل گذشته یک رقابت نیرومند برای این باشگاه بود ؛ زیرا آن ها علاوه بر صعود بـه فینال جام اسکاتلند و نیمه نهایی جام لیگ اسکاتلند ؛ در لیگ برتر اسکاتلند سوم شدند.

در همین حال ؛ آرسنال برای نخستین بار پس از پایان رقابت هاي‌ لیگ برتر 2020-2021 در لیگ برتر با پیروزی 2-0 برابر برایتون و هوو آلبیون در 23 مه بـه میادین بازگشت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال با درگاه مستقیم

فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال

توپچی ها در پنج دیدار نهایی لیگ گذشته فصل گذشته خود بـه پیروزی رسیدند تا در جایگاه هشتم قرار بگیرند ؛ اما آن ها فصل آینده فوتبال اروپا را بازی نمیکنند ؛ تاتنهام هاتسپور ادعا میکند کـه در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد.

شاگردان میکل آرتتا قبلاً ورود نونو تاوارس را تأیید کرده اندو گفته میشود کـه نزدیک بـه تکمیل قرارداد با آلبرت سامبی لوکونگا هستند ؛ زیرا این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستان مشغول کار خواهد بود.

آرسنال – کـه در اوت لیگ برتر در خارج از برنتفورد در تاریخ 13 آگوست قرار دارد – در دو بازی دوستانه بعدی خود قبل از حضور در جام فلوریدا ؛ در هایبرنیان و رنجرز قرار خواهد گرفت.

سپس تیم آرتتا پیش از سفر بـه برنتفورد در دیدارهای دوستانه پشت سر هم بـه مصاف چلسی و تاتنهام میروند و دیدن این کـه چه چیزی XI برای افتتاحیه لیگ تیم در مدت بیش از یک ماه صف می‌کشد ؛ جذاب خواهد بود.

اخبار تیم

هایبرنیان بـه دلیل مصدومیت در مقابل استوک از پل هانلون و پاول مک گین نبود ؛ در حالی کـه شان مکی نیز غایب بودو هر سه بازیکن روز سه شنبه دوباره میتوانند مقابل توپچی ها غایب باشند.

رایان پورتوس و دارن مک گرگور 90 دقیقه کامل در برابر پاترها بـه میدان رفتند و کوین نیسبت بـه دلیل درگیر شدن در یورو 2020 با اسکاتلند در بازگشت با تأخیر درگیر شد.

همان XI کـه در بازی با استوک بـه نمایش درآمد دوباره می‌تواند برای نخستین سوت بـه میدان برود ؛ در حالی کـه مت مکی ؛ جوان سابق آرسنال در بین چوب هاي‌ تیم اسکاتلندی قرار گرفته بود.

در مورد آرسنال ؛ برند لنو ؛ گرانیت ژاکا و کایران تیرنی بـه دلیل درگیری در یورو 2020 غایب خواهند بود ؛ در حالی کـه بوکایو ساکا در حال حاضر در ترکیب انگلیس اسـت و برای فینال آماده میشود.

لوکاس توریرا در پی تعامل با اروگوئه در کوپا ایالات امریکا در تعطیلات اسـت ؛ اما بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ ؛ الکساندر لاکازت ؛ توماس پارتی و نیکولاس په په باید نقش خودرا بازی کنند.

راب هولدینگ ؛ امیل اسمیت روو و پابلو ماری نیز از جمله افرادی هستند کـه میتوانند انتخاب شوند ؛ در حالی کـه بـه دو نفره زیر 23 سال میگوئل آزیز و عمر رکیک باید فرصت بدهند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال هایبرنیان و آرسنال با درگاه مستقیم

ترکیب احتمالی

هایبرنیا : میسی؛ کادن ؛ مک گرگور ؛ پورتوس ؛ دویگ ؛ نیوول ؛ گوگیچ ؛ بویل ؛ آلان ؛ مورفی ؛ نیسبت

ترکیب احتمالی آرسنال:

Runarsson؛ اتاق ها ؛ پابلو ماری ؛ هولدینگ ؛ سدریک ؛ النی ؛ ویلوک ؛ اوبامیانگ ؛ اسمیت روو ؛ په په ؛ لاکازت

پیش بینی : هایبرنیان 1-3 آرسنال

هایبرنیان در مراحل آماده سازی بیشتر اسـت و مخالفت شدیدی را برای آرسنال ایجاد میکند ؛ تیمی کـه از 23 مه برای نخستین بار بـه میدان آمده اسـت. اگر چه آرتتا یک تیم نیرومند برای انتخاب دارد و ما انتظار داریم باشگاه لیگ برتر تیم خودرا باز کند پیش فصل با برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *