فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما جام طلای 2021

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما جام طلای 2021

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما

قطر هنگام سه شنبه نبرد با پاناما ؛ رقابت هاي‌ جام طلای CONCACAF 2021 خودرا در ورزشگاه BBVA در هیوستون آغاز میکند.Crimsons نخستین حضور خودرا دراین تورنمنت انجام خواهد داد ؛ در حالی کـه پاناما امیدوار اسـت کـه در شکست اخیر خود مقابل کشور مکزیک با نتیجه 3 بر صفر دریک بازی دوستانه در پایان ماه ژوئن بازگردد.فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

پیش نمایش بازی

بـه عنوان مهمان دعوت شده برای این مسابقات ؛ قطر نگاهی دست اول بـه چگونگی بازی تیم هاي‌ CONCACAF خواهد داشت ؛ اطلاعاتی کـه با توجه بـه برنامه جام جهانی برای سال آینده میتواند بسیار ارزشمند باشد.

این مسابقات بـه عنوان یک برنامه ریزی خوب برای لحظه بزرگ انها در صحنه بین المللی هنگامی کـه میزبان جام جهانی در 2022 هستند ؛ خواهد بودو انها برای اثبات این کـه حتی اگر وادار بـه صعود بـه جام طلا نبودند ؛ شایسته بازی هستند در برابر بهترین تیم هاي‌ این منطقه.

مدیر فلیکس سانچز تیمی متشکل از 23 بازیکن را انتخاب کرد کـه الان در قطر با تیم هاي‌ السد ؛ الدحیل ؛ الغرافه و یک بازیکن بـه نمایندگی از الریان « عبدالعزیز حاتم » در سطح باشگاهی حضور دارند .

انها در بازی آخر خود قبل از این مسابقات در دقیقه 20 کارت قرمز را پشت سر گذاشتند اما باوجود داشتن 31 درصد مالکیت توپ ؛ توانستند السالوادور را 1-0 شکست دهند.

انها بـه عنوان چهارمین تیم دارای رنکینگ جام طلای کاپ و قبلاً یک تیم CONCACAF را دراین سال شکست داده اند ؛ از هیچ تیمی دراین رقابت ترس نخواهند داشت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما جام طلای 2021

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما

پاناما امیدوار اسـت کـه همه ی چیزهایی را کـه از نخستین تجربه خود در جام جهانی آموخته اند ؛ بگیرد و ان را دراین مسابقات قرار دهد ؛ کـه باعث شد انها درسال 2011 و 2015 بـه نیمه نهایی برسند ؛ در حالی کـه از سال 2005 بـه هر مناسبت بـه مرحله حذفی صعود میکند.

در حالی کـه آن ها هر سه مسابقه خودرا در جام جهانی 2018 از دست دادند ؛ اما این ظاهر مورد توجه جهانی قرار گرفت.فقط 9 بازیکن از تیم جام جهانی خود توسط رئیس جدید توماس کریستینسن برای این مسابقات انتخاب شده اند ؛ کـه نشان میدهد این تیم با تعداد زیادی از بازیکنان کـه در سطح باشگاهی بـه صورت رقابتی بازی میکنند ؛ تغییراتی را تجربه میکند.

پانامایی ها امسال بازی هاي‌ بین المللی زیادی انجام داده اند «هشت مسابقه» ؛ بنابر این نباید سه شنبه زنگ زده باشند ؛ اما اخیراً انها برای ایجاد موقعیت هاي‌ گلزنی باکیفیت تلاش کرده اند ؛ در دو بازی اخیر خود بدون گل ؛ بدون ثبت یک ضربه هدف در مقابل کشور مکزیک.

با این وجود آن ها در حال رقابتی هستند کـه بسیار با ان آشنایی دارند ودر مراحل اولیه این مسابقات موفقیت هاي‌ زیادی کسب کرده اند و از سال 2011 تا کنون فقط یک مسابقه مرحله گروهی را از دست داده اند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما جام طلای 2021

اخبار تیم

اکرم عفیف با 19 گل در 64 بازی خودرا بـه عنوان یكی از مهاجمان اصلی قطر معرفی كرده اسـت و او در حال حاضر باهم تیمی خود بوعلام خوخی برای نهمین بار برابر اسـت و فقط یك پشت سر سید علی بچیر اسـت .

مهاجم حسن الهایدوس با 141 پیروزی در کل تاریخ حضور دارد ؛ در حالی کـه در پست دفاع ؛ این تیم میتواند روی تجربه عبدالکریم حسن کـه 103 بازی انجام داده اسـت ؛ حساب کند.

مدافع میانی آدولفو ماچادو در چهارمین جام طلای خود برای پاناما بازی خواهد کرد و 90 بازی ملی در کل بازی ها بـه دست آورده اسـت کـه هنوز هم بـه مراتب کمتر از هم تیمی اش ؛ هافبک آرماندو کوپر اسـت کـه 114 بازی در ترکیب تیم ملی انجام داده اسـت.

پاناما اخیراً دو دروازه بان برتر خودرا بـه عقب و جلو می چرخاند ؛ خوزه کالدرون از پنج شوت مقابل کشور مکزیک سه ضربه دریافت کرد ؛ در حالی کـه لوئیز مژیا در دو دیدار قبلی خود شروع کرد و مقابل کوراسائو یک کلین شیت گرفت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال قطر در مقابل پاناما جام طلای 2021

ترکیب احتمالی قطر:

الشیب؛ حسن ؛ الراوی ؛ خوخی؛ مادیبو ؛ الحیدوس ؛ بودیاف ؛ حاتم ؛ علی ؛ منتری ؛ عفیف

ترکیب ابتدایی احتمالی پاناما:

Mejia؛ پرالتا ؛ ماچادو ؛ دیویس ؛ پالاسیوس ؛ گریفیت ؛ گدوی ؛ یانیس ؛ کامارگو ؛ آگیلار ؛ تورس

پیش بینی : قطر 2-1 پاناما

دراین رقابت ها احتمالاً هیچ طرفی وجود ندارد کـه بـه اندازه این تیم قطری با یک دیگر آشنایی داشته باشند ؛ در حالی کـه تعداد زیادی از انها در سطح باشگاهی هم تیمی هستند و برای شکستن آن ها کاملاً سازمان یافته و سخت هستند ؛ زیرا در آخرین بازی خود فقط یک شوت بـه سمت دروازه خورده اند.

پاناما میداند کـه برای صعود از مرحله گروهی این تورنمنت چه کاری لازم اسـت ؛ اما سه نفر از چهار مدافع آن ها 30 ساله هستند و ممکن اسـت در مقابل حمله جوان و پویا جریمه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *