فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو

سائوپائولو روز پنجشنبه وقتی بـه مصاف کورینتیانس در کامپئوناتو برزیلیرو سری آمی رود ؛ بـه جستجوی خود برای پیروزی در لیگ برتر این فصل ادامه می‌دهد.مردان هرنان کرسپو کـه تا کنون در هیچ یک از هفت بازی خود پیروز نشده اند ؛ در حال حاضر در منطقه سقوط قرار می‌گیرند ؛ در حالی کـه حریفان در امتیاز 11 با 5 امتیاز بهتر هستند.فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

پیش نمایش بازی

کورینتیانس با کسب پنج امتیاز از سه بازی اخیر خود ؛ بـه دنبال این اسـت کـه شکست بدون شکست خودرا بـه چهار بازی لیگ برساند.این روند با یک امتیاز قابل توجه دریک تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل باهیا آغاز شد کـه در ان زمان در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت.

پس از ان مردان سیلوینو دومین قهرمانی این فصل در لیگ را بـه ثبت رساندند و بـه لطفگل Iago Maidana در نیمه وقت وگل جو در نیمه دوم، Sport Recife رابا نتیجه 2-1 شکست دادند.

آن ها سپس آخرین تساوی دیگر را انجام دادند ؛ کـه ممکن اسـت برای تیماو کمی ناامیدکننده باشد زیرا آن ها مقابل یک تیم فلومیننس کـه 5 دقیقه از نیمه دوم بـه 10 نفر کاهش یافت ؛ منجر بـه گل 1-0 شدند ؛ فقط برای خوان کازارس کـه برابر بود دقیقه 70 تیم سیلوینو را وادار بـه تقسیم امتیازات کرد.

آن ها قصد دارند این مسابقه بدون شکست را تمدید کنند و روز پنجشنبه بلافاصله بـه پیروزی برگردند ؛ زیرا دراین فصل بـه یک تیم سائوپائولو می‌رسند کـه هنوز طعم پیروزی در لیگ را ندارند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس

شاگردان هرنان کرسپو در حال حاضر با چهار امتیاز از هفت بازی ابتدایی خود در رده هفدهم پرواز برتر قراردارند ؛ فقط دو امتیاز بالاتر از تیم زیر زمین گرمیو کـه دو بازی در اختیار دارد.انها با سه تساوی از چهار بازی گذشته خود بـه این درگیری می‌آیند ؛ از جمله تساوی هاي‌ متوالی در دو مسابقه اخیرشان.

سه رنگ پائولیستا در آخرین بازی با سئارا در تساوی 1-1 یک امتیاز بـه دست آورد ؛ زیرا آن ها با گل بـه خودی گابریل دیاس پس از باز کردن جورگینیو برای میزبان بـه تساوی رسیدند .پیش از ان ؛ O Clube da Fe پس از عقب افتادن 2-1 مقابل کوایابا در زمین چمن مساوی شد.

مارتین بنیتس در دقیقه 18 تیم کرسپو را پیش انداخت ؛ اما گلهای رافائل گاوا و التون بازی رابا اختلافاندکیپیش بردند تا گابریل سارا گل دوم سائوپائولو را بـه ثمر برساند تا در نیمه وقت بازی را مساوی کند.

در حالی کـه آن ها با توجه بـه استانداردهای خاص خود شروع ویژه اي را تحت تأثیر قرار می‌دهند ؛ اگر موفق شوند از تساوی هاي‌ اخیر استفاده کنند و نخستین برد فصل خود در لیگ را ثبت کنند ؛ سائو پائولو میتواند از منطقه سقوط کند.

اخبار تیم

مهاجم باتجربه جو ؛ کورینتیانس را هدایت خواهد کرد ؛ در دو بازی اخیر دو گل ابتدایی فصل خود در لیگ را بـه ثمر رسانده اسـت.آن ها از فهرست مصدومیت برخوردار نیستند زیرا انتظار میرود لوان ؛ گابریل پاریرا ؛ کایک فرانکا و لئو ناتل از میادین دور باشند.

در همین حال ؛ روان اولیویرا و گوستاو مانتوان بـه دلیل مشکلات رباط طولانی مدت هنوز دراین فصل حضور ندارند.سائوپائولو نیز از ناحیه مصدومیت هاي‌ متعددی دچار آسیب شده اسـت ؛ مانند گابریل سارا ؛ کـه آخرین بازی را پس از بـه ثمر رساندن گل تساوی مقابل کویابا از دست داد.

در حاشیه او نیز میراندا ؛ ویلیام دا سیلوا ؛ والس و لوسیانو بـه او ملحق میشوند و گزینه هاي‌ سیلوینو برای بازی را محدود می‌کند.فوروارد ادر قصد دارد بـه تعداد خود اضافه کند ؛ دراین فصل تنها 7 گل در لیگ حضور داشته اسـت.

سابق بارسلونا راست دنی آلوز یک مرد کلید در سمت برای سائوپائولو در سن 38 باقیمانده اسـت، و آن ها می‌توانند بر تجربه خود تکیه میکنند اگر انها را انتخاب کنید تا یک نتیجه.

فرم پیش بینی بازی فوتبال کورینتیانس در مقابل سائوپائولو با بونوس رایگان

ترکیب اصلی احتمالی کورینتیانس:

کاسیو؛ فاگنر ؛ ویکتور ؛ گیل ؛ پیتون ؛ گابریل ؛ خاویر؛ پشه ؛ ویتینو ؛ آراوس ؛ جو

ترکیب ابتدایی سائوپائولو:

Volpi؛ کوستا ؛ ب آلوز ؛ رینالدو ؛ د آلوس ؛ ولینگتون ؛ لیزیرو ؛ گومس ؛ نستور ؛ ادر ؛ خوب

پیش بینی : قرنتیان 1-1 سائوپائولو

در حالی کـه سائوپائولو باید بـه اندازه کافی کورنتینز را بـه تساوی برساند ؛ آن ها دراین فصل تا کنون موفق بـه نشان دادن قدرت شلیک برای عبور از خط و مهر و موم پیروزی نشده اند و ما نمی‌بینیم کـه آن ها از تیمی عبور کرده اند کـه شکست نخورده اسـت در سه بازی گذشته خود.آن ها پس از تساوی پشت سر هم ناامید کننده نتیجه دیگری خواهند بودو انتظار داریم روز پنجشنبه یک امتیاز جمع کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *