فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان بازی مقدماتی جام جهانی

فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان بازی مقدماتی جام جهانی

فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان

ترکمنستان و لبنان روز چهارشنبه در کره جنوبی به مصاف هم می روند ، در حالی که گروه های مقدماتی جام جهانی در آسیا شکل می گیرند.با 10 امتیاز از چهار بازی ابتدایی ، لبنان با رهبران گروه کره جنوبی هم سطح است ، در حالی که حریفان با شش امتیاز از پنج مسابقه در جایگاه سوم قرار دارند.فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان را در سایت با درگاه معتبر سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

ترکمنستان در آخرین بازی خود در این مرحله از مسابقات مقدماتی ، وقتی به مصاف کره جنوبی رفت ، با شکست راحت روبرو شد.هوانگ Ui-Jo در کنار گل های Nam Tae-hee ، Kim Young-gwon و Kwon Chang-hoon برنده شد و مردان روسن موداهو را به شکست 5-0 در گویانگمحکوم کرد.

 

با این حال ، سبزها در مسابقات انتخابی در سال 2019 شروع نسبتاً مثبتی داشتند و از چهار بازی ابتدایی خود شش امتیاز کسب کردند.این امتیازات از دو پیروزی 2-0 جداگانه مقابل سریلانکا حاصل شد ، در حالیکه وحیت اورازساهدو و آرسلانمیرات آمانو در اولین بازی خود گلزنی کردند.

 

شاگردان موداهو پس از آنکه عبدی باسیموو و آلتیمیرات آنادوردیو در جدول امتیاز قرار گرفتند ، در آخرین بازی خود قبل از دور رفت و برگشت امسال با همان امتیازات پیروز شدند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان بازی مقدماتی جام جهانی

فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان

آنها اکنون به نظر می رسد که تا حدی غافلگیر کننده باشند و سومین پیروزی خود در مبارزات انتخاباتی را چهارشنبه ثبت کنند ، با یک پیروزی که آنها یک امتیاز از لبنان عقب باشد.

 

در همین حال ، مخالفان آنها به دنبال افزایش این فاصله بین خود و بسته تعقیب و گریز هستند ، در حالی که فشار بر کره جنوبی در بالای گروه نیز افزایش می یابد.لبنان روز شنبه با برتری 3-2 مقابل سریلانکا به مرحله مقدماتی بازگشت.

 

احمد وسیم رازیک در دقیقه 10 دروازه حریفان خود را باز کرد ، اما جوآن اوماری بلافاصله بازی را به تساوی کشاند و یک گل محمد جلال کدوه در کنار دومین بازی اوماری بازی را روی سر خود معکوس کرد ، در حالی که گل دوم رازیک برای زدن ساعت کافی نبود. بازگشت.

 

شاگردان جمال طاها با هشت گل و سه پیروزی از چهار مسابقه ابتدایی خود ، در حالی که فقط سه گل در انتهای دیگر دریافت کرده اند ، با کره جنوبی در یک امتیاز قرار می گیرند و فقط اختلاف گل را پشت سر می گذارند و آنها به احتمال زیاد از این گروه پیشی می گیرند. رهبران با پیروزی دیگر در گویانگ.

 

اخبار تیم

هدایت ترکمنستان را کاپیتان ارسلانمیرات آمانو بر عهده خواهد داشت که با 47 بازی بین المللی بیشترین بازی را در این تیم دارد.این هافبک همچنین 13 بار دروازه تیم ملی خود را برای گلزنی پیش می برد.

 

آلتیمیرات آنادوردیو نیز در حمله خود حضور خواهد داشت و در 20 بازی بین المللی شش بار گل زده است.در همین حال ، خط دفاعی باید توسط مكان ساپارو هدایت شود كه 27 بازی بین المللی با نام خود دارد.

 

لبنان با داشتن یک مجموعه استعداد کمی قوی تر ، دارای مدافع Joan Oumari است که در ژاپن برای FC Tokyo تجارت می کند ، در حالی که Felix Michel Melki ، هافبک در حال حاضر به عنوان قرض در پرواز اصلی نورویگان از لباس سوئدی AIK است.

 

محمد جلال كدوه باید پس از گل خود در پیروزی برابر سریلانكا همچنان به هدایت خط ادامه دهد ، در حالی كه انتظار می رود ربیح آتایا و هلال الحلو نیز مهاجمان جایگاه خود را در خط مقدم حفظ كنند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ترکمنستان در برابر لبنان بازی مقدماتی جام جهانی

ترکیب احتمالی ترکمنستان:

چاریف؛ باباجانف ، ساپاروف ، خالاممدوف ، گویچمیرات ؛ آمانو ، آتایف ، باللاکوف ، تورسونوو ؛ آنادوردیف ، تیتوف

 

ترکیب اصلی احتمالی لبنان:

خلیل؛ ال زین ، اوماری ، منصور ، صبرا ؛ حیدر ، ماتار ، ملکی ؛ جلال كدوه ، آتایا ، الحلو

 

پیش بینی : ترکمنستان 0-2 لبنان

ما می بینیم که لبنان با یک پیروزی نسبتاً راحت در روز چهارشنبه ، شروع قدرتمند خود در انتخابی را ادامه می دهد.به غیر از کره جنوبی ، مردان طاها بر هر طرف گروه خود تسلط دارند و ما انتظار داریم که آنها لباس کمی ترکمنستان را پایین تر از مسابقات قرار دهند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *