فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان و ترکیب دو تیم

فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان و ترکیب دو تیم

فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان

ترکیه روز پنجشنبه آمادگی خودرا برای یورو 2020 آغاز میکند زیرا آن ها از آذربایجان همسایه هاي‌ اروپاییبرای نبرد دوستانه در ورزشگاه باجسهیر اوکولاریاستقبال میکنند.فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان رابا توجه بـه موضوعات حساسی کـه در ین مطلب ذکر شده انجام دهید. 

 

شاگردان سنول گونس قبل از برتری یورو در نخستین دو بازی دوستانه خود شرکت می‌کنند ؛ در حالی کـه پیشنهاد آذربایجان برای صعود بـه این مسابقات با ناکامی کامل پایان یافت.

 

پیش نمایش بازی

در حالی کـه تیم گونس برای نبرد در گروه A با ولز ؛ ایتالیا و سوئیس برای صعود بـه مرحله حذفی آماده میشود ؛ یک گروه دلهره آور در مسابقات قهرمانی اروپا کـه دوباره برنامه ریزی شده اسـت ؛ منتظر ترکیه اسـت.

 

ترکیه پس از دویدن قابل توجه بـه مرحله نیمه نهایی بـه دنبال روحیه مفاخر سال 2008 خواهد بودو گونس ممکن اسـت سپاسگزار باشد کـه دیدار دوستانه تیمش با ایرلند شمالی در تاریخ 31 مه لغو شد و بـه بازیکنانش فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری قبل از نبرد با مولداوی در 3 ژوئن.

 

هلال احمر و طلسم خستگی ناپذیر انها بوراک ییلماز در تلاش خود برای صعود بـه فینال جام جهانی 2022 شروع خوبی داشتند و از سه بازی اول مارس خود هفت امتیاز گرفتند تا در گروه G قرار بگیرند ؛ یک امتیاز جلوتر از دوندگان 2010 دراین مرحله اولیه هلند اسـت.

 

قطر در حال حاضر یک صندلی عقب اسـت ؛ زیرا گونس امیدوار اسـت کـه فرمول پیروزی خودرا حفظ کند و بـه تیمش اجازه دهد در دو مسابقه دوستانه نسبتاً “دوستانه” قبل از شروع بازی سخت شود ؛ و بـه طرز باورنکردنی ؛ ترکیه در آخرین شکست خود تنها سه شکست داشته اسـت 24 بازی در تمام مسابقات.

 

دیدارهای خانگی ترکیه هرگز بـه عنوان یک موضوع ناخوشایند شناخته نمی‌شوند ؛ زیرا هلال احمر در پنج بازی اخیر خود در دو سرزمین آشنا حداقل دو گل بـه ثمر رسانده اند – دو برد و 3 گل تساوی – بنابر این مرحله برای با شروع فوتبال بین المللی یک امر فریبنده اسـت.

فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان و ترکیب دو تیم

فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان

هرچه کمتر در مورد رقابت هاي‌ انتخابی یورو آذربایجان گفته شود ؛ بهتر خواهد بود ؛ زیرا آن ها از هشت مسابقه خود در گروه E تنها یک امتیاز انفرادی جمع می‌کنند تا بـه مقام پنجم برسند – 11 امتیاز از دومین مجارستان از پایین.

 

جیووانی دی بیاسی از زمان انتصاب خود در ژوئیه گذشته نتوانسته اسـت یک چرخش خوبی دراین زمینه ایجاد کند ؛ تیم او ادعا کرد کـه فقط یک پیروزی در رقابت هاي‌ لیگ ملت هاي‌ یوفا 2020-201 – پیروزی یک بر صفر مقابل قبرس دارد – و راه آن ها بـه قطر با آغاز شد شکست پشت سر هم در ماه مارس.

 

آذربایجان متاسفانه متحمل شکست در برابر پرتغال شد ؛ زیرا بازی فقط با گل بـه خودی ماکسیم مدودف رقم خورد و یک پیروز الکساندر میتروویچ برای صربستان طول کشید تا ادعای پیروزی 2-1 برابر مردان دی بیاسی در آخرین بازی خودرا داشته باشد .

 

یک شکست دوستانه 2-1 از قطر در ان دو شکست مقدماتی برای آذربایجان قرار داشت کـه آن ها نیز برای آماده سازی ماه آینده با بلاروس و مولداوی درگیری دوستانه دارند و پنالتی رامیل شیدایف برابر قطر تنها گلی اسـت کـه مردان دی بیاسی در پنج مسابقه خارج از خانه خود گلزنی کرده اند.

 

ترکیه از سال 2000 در چهار دیدار از شش دیدار خود با آذربایجان بـه پیروزی رسیده اسـت ؛ اما هلال احمر در مرحله مقدماتی یورو 2012 با شکست یک بر صفر از رقیب آینده خود شکست خورد.

 

اخبار تیم

تیم 30 نفره ترکیه بار دیگر نام هاي‌ مطرحی مانند ییلماز ؛ کاگلار سویونکو ؛ هاکان کالاهانوغلو و یوسف یازیچی را تشکیل می‌دهد ؛ اما ممکن اسـت گونس وسوسه شود بازیکنان سوپر لیگ را برای نخستین بازی خود اولویت قرار دهد ؛ زیرا سایر لیگ هاي‌ اروپا فقط آخر هفته گذشته بـه اتمام رسید.

 

سنک توسون در ماه مارس بـه دلیل ویروس کرونا وادار بـه ترک تیم شد و از ان زمان این مهاجم از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و وی را از حضور در یورو محروم کرد. اوزان کاباک ،بازیکن لیورپولی، به رغم طلسم خاص خودش در حاشیه ؛ این فرصت را انجام داده اسـت.

 

آخرین چیزی کـه گونس قبل از یورو بـه ان نیاز دارد ؛ نگرانی بیشتر در مورد آسیب دیدگی مجریان ستاره اسـت ؛ بنابر این یک رویکرد محافظه کارانه در روز پنجشنبه می‌تواند بازیکنان محصولی مانند کرم آکتورکو اوغلو و ریدوان ییلماز را ببینند کـه نخستین سلیقه خودرا از فوتبال بین المللی دریافت میکنند.

فرم پیش بینی بازی ترکیه در مقابل آذربایجان و ترکیب دو تیم

شاگردان دی بیاسی در ماه مارس گزارش خوبی از خود ارائه کردند و مدیر آذربایجان ممکن اسـت تصمیم بگیرد با همان فرمول پنج پشت سر در برابر لباس آینده دار ترکیه بماند.

 

شیدایف پس از زدن گل تسلیت تیمش مقابل قطر ؛ برای دیدار با صربستان بـه پایین نیمکت سقوط کرد ؛ اما او کاندیدای قدرتمندی برای هدایت خط در این جا اسـت.

 

ترکیب احتمالی ترکیه:

گونوک؛ مولدور ؛ سویونکو ؛ دمیرال ؛ ییلماز ؛ یازیچی ؛ توفان ؛ تکدمیر ؛ آکتورکو اوغلو ؛ کارامان ؛ اونال

 

ترکیب اصلی احتمالی آذربایجان:

محمدعلی اف؛ A.Huseynov ؛ B.Huseynov ؛ Medvedev ؛ Badalov ؛ Krivotsyuk ؛ مخمودوف ؛ مستفایف ؛ ابراهیملی ؛ شیدایف ؛ نوری اف

 

پیش بینی : ترکیه 2-0 آذربایجان

ترکیه هنوز ممکن اسـت اسب هاي‌ تاریکی برای تاج یورو 2020 باشد ؛ بـه خصوص با بازگشت یلماز ؛ یازیچی و زکی چلیک بـه وظایف بین المللی پس از بازی در نقش هاي‌ اصلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ 1 در لیل.

 

گونس ممکن اسـت وسوسه شود کـه در نبردهای دوستانه خود با تیمش کلاهبرداری کند ؛ اما هر 68 ساله اي تیمی را کـه بیرون می آورد باید از کیفیت کافی برخوردار باشد تا لباس آذربایجان رابا مقاومت ؛ و البته سخت مبارزه کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *