پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون و بونوس 300 درصد

پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون و بونوس 300 درصد

پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون

آرسنال درآخرین روز فصل لیگ برتر برایتون و هوو آلبیون بـه مصاف هم میرود تا در تلاش خود برای صعود بـه اروپا بازی کند.توپچی ها برای کسب مقام هفتم با اورتون و تاتنهام هاتسپور می جنگند و این باعث می‌شود در مرحله افتتاحیه لیگ کنفرانس اروپا جایگاهی کسب کنند.پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون را بـه مطالعه مطلب زیر انجم دهید.

 

پیش نمایش بازی

از سال 1995-96 آرسنال فصلی را بدون فوتبال اروپا پشت سر نگذاشته اسـت ؛ اما این یک واقعیت واقعی در نخستین بازی کامل ضعیف تحت هدایت میکل آرتتا اسـت .

 

با این حال ؛ اسپانیایی می‌تواند فصل توپچی ها را نجات دهد تا حدی کـه نتایج در روز آخر روند تیمش را پیش ببرد و اکنون جایگاه هفتم آرسنال اسـت.

 

پیروزی 3-1 در کریستال پالاس در اواخر روز چهارشنبه باعث شد 4 پیروزی پیاپی در لیگ برای آرسنال حاصل شود ؛ هردو طرف توسط اونای امری ؛ سرمربی سابق خود از لیگ اروپا حذف شدند .

 

گل گابریل مارتینلی و برتری نیکلاس پپه در Selhurst Park تضمین می‌کند کـه آرسنال همان‌ گونه میتواند از تاتنهام و اورتون کـه هردو دریک موقعیت بهتر قراردارند ؛ پیشی بگیرد.

پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون

پیش بینی بازی آرسنال

کنفرانس لیگ بـه سختی میتواند رقابتی باشد کـه هواداران آرسنال آرزوی بازی در ان را دارند ؛ اما حداقل خاطرجمعی حاصل خواهد کرد کـه آن ها فوتبال قاره اي را انتظار دارند.

 

برای این اتفاق ؛ مردان آرتتا واقعاً باید یکشنبه برنده شوند و امیدوارند اسپرز و اورتون بـه ترتیب مقابل لستر سیتی و منچستر سیتی امتیاز سقوط کنند.

 

پیروزی در روز آخر چیزی اسـت کـه بـه طور طبیعی بـه نظر آرسنال می‌رسد ؛ زیرا در روز 38 مسابقه در هر 9 مسابقه گذشته حداکثر امتیاز را کسب کرده اسـت.

 

در حالی کـه طرفداران شمال لندن آخر هفته زیادی در خط هستند ؛ برایتون می‌تواند استراحت کند زیرا مدتهاست کـه از امنیت لیگ برتر خاطرجمعی دارند.

 

از چند هفته پیش کـه این رسمی شد ؛ مرغ دریایی برابر وستهام بـه تساوی یک بر یک رسیده و آخرینبار دریک بازی سرگرم کننده من سیتی را 3-2 شکست داده اسـت.برایتون 81 دقیقه برتری داشت و سرانجام با دو گل افتادن بـه سود خود نتیجه را بـه حساب آورد تا بـه 41 امتیاز برسد.

 

این رقم از فصل گذشته مطابقت دارد و آن ها فقط بـه یک امتیاز در ورزشگاه کشور امارات نیاز دارند تا از نظر امتیازات ؛ این بهترین فصل لیگ برتر باشد.

 

آلبيون فصل گذشته 2-1 برنده شد – اولين برد خارج از خانه مقابل آرسنال – ودر پنج ديدار از هفت ديدار نخست با توپچی ها از شکست جلوگيري کرده اسـت.

 

اخبار تیم

آرسنال تقریبا یک تیم کاملاً مناسب برای انتخاب در روز یکشنبه دارد و تنها تردیدهای تایید شده در مورد آمادگی جسمانی ؛ دیوید لوئیز و هکتور بلرین هستند.

 

گرانیت ژاکا آن قدر آماده بود کـه در پیروزی مقابل پالاس از روی نیمکت ظاهر شود ودر صف بازگشت بـه تیم XI در این جا اسـت ؛ احتمالاً با هزینه محمد الننی .

 

مارتینلی پس از بـه ثمر رساندن یک گل حساس در Selhurst Park یکیدیگر از بازیکنان حاضر در بازگشت اسـت ؛ در حالی کـه Alexandre Lacazette و Martin Odegaard نیز برای روز آخر تازه هستند.

 

په په پس از دبل خود در نیمه هفته ؛ برای نخستین بار در کارنامه آرسنال خود بـه دنبال گلزنی در سه بازی متوالی در تمام رقابت ها اسـت.

 

در مورد برایتون ؛ انها پس از اتمام محرومیت دو دیدار مدافع میانی در پیروزی مقابل من سیتی ؛ از لوئیس دانک استقبال خواهند کرد ؛ اما نیل موپای مهاجم همان‌ گونه محروم اسـت.

 

دنی ولبک در هفته هاي‌ اخیر بـه میدان رفته اسـت اما بـه دلیل مشکل همسترینگ دیدار مجدد برابر آرسنال را از دست خواهد داد ؛ احتمالاً راه را برایشروع نادر آندی زقیری هموار می‌کند.

 

لئاندرو تروسارد بـه عنوان یار تعویضی مقابل قهرمان گلزنی کرد و یکیدیگر از بازیکنان رقابت برای فراخوان اسـت وانتظار میرود گراهام پاتر با سه عقب بماند .

پیش بینی بازی آرسنال در مقابل برایتون و هوو آلبیون

ترکیب احتمالی آرسنال:

لنو؛ اتاق ها ؛ هولدینگ ؛ گابریل ؛ تیرنی ؛ ژاکا ؛ پارتی ؛ پپه ؛ اودگارد ؛ ساکا ؛ اوبامیانگ

 

ترکیب اصلی احتمالی برایتون و هوو آلبیون:

سانچز؛ سفید ؛ غوطه وری ؛ وبستر ؛ گروس ؛ بیسوما ؛ لالانا ؛ برن ؛ مک آلیستر ؛ تروسارد ؛ زقیری

 

پیش بینی : آرسنال 2-1 برایتون و هوو آلبیون

با توجه بـه این کـه تاتنهام در روز آخر بـه مصاف لستر و اورتون میرود و بـه من سیتی میرود ؛ آرسنال این شانس را دارد کـه آخر هفته با پیروزی در مکان هفتم قرار بگیرد.

 

توپچی ها از اکتبر 2018 در پنج بازی پیاپی لیگ برتر پیروز نشده اند ؛ اما در حالی کـه برایتون در نیمه هفته من سیتی را بی حس کرد ؛ می‌توانیم آن ها را ببینیم کـه هر سه امتیاز را در این جا ادعا می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *