بازی لاتزیو و تورین پیش بینی و اخبار تیم و نیز ترکیب تیم ها

بازی لاتزیو و تورین پیش بینی و اخبار تیم و نیز ترکیب تیم ها

پیش بینی و اخبار تیم و نیز ترکیب تیم ها

پیش از آخرین بازی سری A در آخر هفته آینده ؛ لاتزیو دریک دیدار طولانی بـه تعویق افتاده در روز سه شنبه با نبرد با سقوط تورینو دیدار می‌کند .بازی لاتزیو و تورین کـه در سری آ ایتالیا برگزار می‌شود را می‌توانید دراین پست پیشبینی کنید. و برنده جایزه بزرگ شوید.

 

در حالی کـه امیدهای ناچیز بیانکوسلستی بـه اتمام چهار تیم برتر با شکست دربی درم رم در روز شنبه گذشته ؛ به رغم این کـه دو بازی اخیر خودرا بـه شدت از دست داده بود ؛ ایل تورو میتواند با یک امتیاز بقا را حفظ کند.

 

پیش نمایش بازی

نخستین شکست لاتزیو دربی دلا کاپیتال از سال 2018 بـه طور جدی پرده اي از مبارزات پرحاشیه تیم سیمونه اینزاگی برای تیم سیمون اینزاگی در آخر هفته پایین آورد ؛ زیرا آن ها اکنون در ششم سری A قراردارند – بدون درنظر گرفتن نتایج در مرحله نهایی .

 

گل هاي‌ خوب ساخته شده مهاجمان رم ؛ هنریخ مخیتاریان و پدرو ؛ فقط پاداش برتری تلخ ترین رقبای خود در استادیو المپیکو بود ؛ زیرا باخت دوم لاتزیو در سه مسابقه ؛ لنگیدن آن ها را بـه سمت خط پایان میبیند.

 

در هفته هاي‌ اخیر ؛ از اوایل بهار خارج شدن از اروپا رونق گرفت ؛ فقط بـه لطف یک برنده چشمگیر از کپوکانونیر ؛ Ciro Immobile ؛ فیورنتینا قبل از غلبه بر پارما کـه بـه سری B متصل اسـت ؛ فروتنی کرد .

 

اگر چه او در دیدار گذشته یک گل خالی نادر بـه ثمر رساند ؛ اما اعتصاب او در زمان مصدومیت مقابل پارما باعث شد ایموبیله در تمام مسابقات بـه 150 گل برای این تیم برسد. از زمان نخستین حضور خود درسال 2016 ؛ فقط رابرت لواندوفسکی ؛ لیونل مسی ؛ کریستیانو رونالدو ؛ هری کین و کیلیان امباپه بیشتر در پنج لیگ برتر اروپا گلزنی کرده اند.

بازی لاتزیو و تورین پیش بینی و اخبار تیم و نیز ترکیب تیم ها

بازی لاتزیو و تورین

کمبود کنجکاو قدرت شلیک لاتزیو در برابر رم ؛ برای همه ی کاملاً واضح بود ؛ زیرا ترکیبی از مصدومیت و فرم ضعیف ؛ 20 گلزن برتر آن ها را بـه یک شریک کاملاً کارآمد تبدیل کرد.

 

با تخفیف شکست دربی آن ها – همانگونه کـه انها روز شنبه بـه عنوان نامزد “خارج از خانه” بودند ؛ فرم لاتزیو در Olimpico امسال عالی بوده اسـت ؛ با موفقیت قابل توجه در بازی هاي‌ خانگی کـه در حال حاضر در 12 بازی متوالی لیگ هستند. علاوه بر این ؛ تیم اینزاگی در شش بازی اخیر خود بـه عنوان میزبان ؛ گل هاي‌ خودرا با نرخ سه گل در هر بازی بـه ثمر رسانده اسـت.

 

حالا ؛ با این تکلیف بسیار تأخیری برابر تورینو برای پذیرش در آستانه سفر آخرین روز خود بـه ساسولو ؛ یک تیم خسته لاتزیو قصد دارد با بازگشت در بین گل هاي‌ روز سه شنبه ؛ سیزدهمین موفقیت متوالی خودرا بـه عنوان تیم میزبان اضافه کند. بازی معکوس نوامبر با باشگاه تورین مطمئناً الگویی برای اینکار فراهم میکند ؛ زیرا دریک فینال نفس گیر بازی با نتیجه 4-3 بـه سود لاتزیو بـه اتمام رسید.

 

اگر چه ظاهرا شکل انها در ماههای اخیر همه ی را از خطر سقوط بـه سری B در امان داشته اسـت ؛ اما تورینو بـه نوعی قصد دارد بـه طور جدی با خطر مواجه شود و بـه هفته آخر برسد: به نظر می‌رسد فقط بدبختی هاي‌ مداوم بنوونتو سر آن ها را بالاتر از آب نگه دارد.

بازی لاتزیو و تورین

با این حال برای خاطرجمعی از ماندن باشگاه محبوبش در پرواز برتر ؛ سرمربی – و طرفدار پسر بچه ها – تصمیم جسورانه داویده نیکولا برای بازی در برابر XI با میلان کـه هفته گذشته تغییر کرده بود نتیجه معکوس داد ؛ زیرا انها در زمین خانگی 7-0 شکست خوردند.

 

این از دست دادن شگرف چشمگیر در آخر هفته رخ داد ؛ زیرا گراناتا در ان بازی مقابل اسپزیا با نتیجه 4-1 شکست خورد و شکست در استادیو آلبرتو پیکو ؛ تیم نیکولا را دید کـه هنگام غروب شنبه بـه پایگاه بازگشت و با “اولتراهای” خشمگین روبه‌رو شد.

 

بنابر این فشارها برای دلجویی از منتقدانشان با نشان دادن عزم راسخ در طی این بازی در دست انجام اسـت ؛ کـه پس از تأیید هشت مورد مثبت COVID-19 در اردوگاه خود پیش از مسابقه اصلی ؛ در برنامه فشرده شد. در ان زمان ؛ مقامات بهداشت محلی حکم دادند کـه آن ها باید در تورین بمانند – در بین اختلافات زیادی کـه بین نهادهای ورزشی و بهداشت عمومی وجوددارد – بنابر این بازی بـه تعویق افتاد.

 

بنابر این ؛ برای جلوگیري از تصمیم گیری سرنوشت انها در درگیری روز آخر با بنونتو – کـه یک گل برتر از ده نفره کروتون را در دقایق پایانی روز یکشنبه دور انداخت – تورو باید قدرت خودرا بدست آورد و یک امتیاز در رم بدست آورد.

 

فرم سری لاتزیو سری A:

لکه درکه درلکه درل

 

فرم سری A تورین:

دلکه دردلل

اخبار تیم

سیمونه اینزاگی ابراز تأسف کرد کـه بـه دلیل مشکل گوساله وادار بـه ترک مهاجم انتخاب اول خواکین کورئا روی نیمکت در دربی دلا کاپیتال شده اسـت ؛ بنابر این امیدوار اسـت کـه روز سه شنبه مهاجم آرژانتینی را فراخوانی کند.

 

اگر چه حضور او همان‌ گونه در هاله اي از ابهام قرار دارد ؛ اما پیراهن دفاع دفاعی Francesco Acerbi یقیناً غایب اسـت ؛ زیرا آخرینبار در یکی از بدترین 90 دقیقه حضور در پیراهن Biancocelesti حضور داشت. عملکرد تیز Acerbi با اخراج و مصدومیت بـه اتمام رسید ؛ کـه نه تنها وی را از حضور در بازی هاي‌ باقیمانده لاتزیو محروم می‌کند بلکه حتی میتواند حضور او در یورو را تهدید کند.

 

با این حال ؛ سرژ میلینکوویچ-ساویچ کـه در شکست هفته گذشته مقابل فیورنتینا دچار شکستگی بینی شد ؛ متعاقباً تحت عمل جراحی قرار گرفت و باید بار دیگر با ماسک محافظ بازی کند.

 

در حمله ؛ با این وجود ؛ فیلیپه کایسدو ؛ مهاجم کهنه کار ؛ فقط 20 دقیقه با تزریق دردناک در پاشنه دردناک خود مقابل رم بازی کرد ؛ بنابر این فقط درصورت لزوم بازی میکند. بنابر این – تا زمانی کـه Correa در معرض باشد – نادیده گرفتن ودات موریقی میتواند یک‌بار دیگر بـه نفر اصلی Ciro Immobile در جلو بپیوندد.

بازی لاتزیو و تورین پیش بینی و اخبار تیم و نیز ترکیب تیم ها

بازی لاتزیو و تورین

با نزدیک شدن تورینو بـه سومین بازی از چهار بازی کـه در 11 روز پایانی فصل خود قرار دارد ؛ تیم انها با بازگشت کارول لینتی هافبک از محرومیت تقویت خواهد شد ؛ و ملی پوش لهستانی مدعی اصلی برای شروع اسـت.

 

نیکولا مورو با مصدومیت ران دیرهنگام از میادین دور بودو همان‌ گونه مشکوک اسـت ؛ اما آرماندو ایزو هفته گذشته پس از غلبه بر مشکل ران خود بـه تیم بازگشت و قرار اسـت در جمع سه بازیکن عقب دیوید نیکولا قرار بگیرد.

 

انتظار میرود مهاجمان آندره بلوتی و آنتونیو سانابریا بـه عنوان جبهه اصلی حفظ شوند ؛ اگر چه سیمونه زازا و فدریکو بونازولی در حال رقابت برای جایگزینی دومی هستند.

 

ترکیب احتمالی لاتزیو:

Reina؛ ماروسیچ ؛ لوئیز فیلیپه ؛ رادو ؛ لازاری ؛ میلینکوویچ-ساویچ ؛ لیوا ؛ آلبرتو ؛ فارس ؛ موریقی ؛ ساختمان

 

ترکیب احتمالی تورینو:

سیریگو؛ برمر ؛ لیانکو ؛ ایزو ؛ رودریگز ؛ لینتی ؛ ماندراگورا ؛ رینکن ؛ سینگو ؛ سانابریا ؛ بلوتی

 

پیش بینی بازی : لاتزیو 2-2 تورین

فشار برای لاتزیو قطع شده اسـت – کـه اکنون می‌داند لیگ اروپا مقصد بعدی ان قاره اروپا خواهد بود – بنابر این بازگشت بـه قدرت جعبه پنالتی بر روی کارتها اسـت ؛ بـه شرطی کـه کلیدهای اصلی آن ها مناسب باشد.

 

در همین حال ؛ تورینو تقریبا بـه اندازه یک خط تراشیده شده اسـت و میتواند کار را در پایتخت انجام دهد – فقط برای پیش گیری از یک مسابقه نهایی پرشور در آخرین روز از یک فصل زیر فصل.

 

نکته برتر

شرکای خبره خبره ما در سیگاری بت کمتر از 3.5 گل دراین مسابقه پیشبینی میکنند. بالای را کلیک کنید تا بدانید کـه آن ها چه چیز دیگری برای این بازی و سایر نکات فوتبالی آزمایش شده پیشبینی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *