بیوگرافی سامان ویلسون و دوست دخترش به همراه بررسی حواشی با رضا پیشرو

در این پست قصد داریم تا در ارتباط با یکی از رپرهای زیر زمینی ایران که هم اکنون نیز در این عرصه فعالیت می‌کند، یعنی سامان ویلسون صحبت کنیم که یکی از اعضای اولیه گروه زدبازی بوده و عده ای از مخاطبان این گروه، او را به عنوان پدر این گروه و و همین طور رهبر آن دانسته اند. اگر شما به دنبال یک بیوگرافی کامل از سامان ویلسون هستید خواهشمندیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام سامان ویلسون

اینستاگرام سامان ویلسون

سامان ویلسون در سایت اینستاگرام نیز فعالیت های زیادی دارد و حال و هوای روزانه خود را به اضافه برخی از فعالیت های روزانه‌ اش در صفحه اینستاگرام خود با مخاطبان طرف داران و دنبال کنندگانش به اشتراک می‌گذارد و از این حیث صفحه او به یک مکان مناسب برای با خبر شدن از احوالات و اخبار این آرتیست خوب کشورمان تبدیل شده است.

آیدی اینستاگرام سامان ویلسون با نشانی aslekaar بوده و او در این صفحه تمامی اخبار و عکس های خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد و در بیو پیج نیز نام هنری خود را ثبت کرده و اطلاعاتی از خود را نوشته تا مشخص شود که پیج او به وسیله خودش اداره می شود.

صفحه اینستاگرام سامان ویلسون حدود ۲۱۵ هزار نفر دنبال کننده واقعی دارد و او موفق شده است تا همانند بسیاری از آرتیست ها و همین طور هنرمندان و مردم محبوب و سرشناس در این شبکه اجتماعی، تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کند که نشان دهنده یک نوع اعتبار و تاییدیه از طرف مدیران این سایت می باشد.

جدیدترین اخباری که از سامان ویلسون در صفحه رسمی اش در سایت اینستاگرام منتشر شده است مربوط به دور هم جمع شدن دوباره اعضای گروه بزرگ زدبازی که یکی از بزرگ ترین گروه‌های های رپ فارسی از ابتدای رپ در ایران تاکنون بوده است می باشد که بعد از این گردهمایی دوباره آن ها دو ترک جدید را ساخته و منتشر کردند که با نام های بچه محل و یخ انتشار پیدا کرده است که در صفحه سامان ویلسون هر دو موزیک پست شده است.

سامان ویلسون ویکی پدیا

سامان ویلسون ویکی پدیا

در سایت معروف و مشهور ویکی‌پدیا که تمامی اطلاعات مربوط به موضوعات مختلف که از اهمیت بالایی برخوردار هستند در آن وجود دارد، سامان ویلسون به عنوان یکی از اعضای تشکیل دهنده و اولیه گروه بزرگ رپ فارسی یعنی زدبازی معرفی شده است که این گروه را در اوایل سال ۱۳۸۰ هجری شمسی در کشور انگلستان و در شهر لندن پایه گذاری کرد.

در این سایت آمده است که سامان ویلی به همراه مهراد هیدن به عنوان دو تن از مهمترین اعضای گروه زدبازی هستند که این گروه را ابتدا این دو نفر تشکیل داده اند و بعد ها سهراب ام جی و پس از او دیگر اعضای گروه زدبازی یعنی سیاوش سیجل علیرضا جی جی و نسیم پاریزه به آن اضافه شده اند.

در واقع سامان ویلسون این گروه را به کمک مهراد هیدن ساخت و چون اولین گروه رپ فارسی به حساب می آمد و انصافا هم کارهای جالب و قدرتمندی ساخته و منتشر می‌ کرد، توانست تا خیلی سریع در بین مردم و به خصوص نسل جوان که در آن زمان آماده و تشنه پذیرفتن یک نسخه جدید از موزیک بودند جا باز کند وضعیت ری به سرعت به شهرت بالایی دست پیدا کردند.

اغلب مردم به هواداران رپ فارسی در واقع سامان ویلسون و مهراد هیدن را در کنار سروش لشکری معروف به سروش هیچکس جزو پدران و شروع کنندگان رپ فارسی و کلا موسیقی هیپ هاپ در کشور ما ایران می دانند چرا که در آن زمان در افتتاح سروش هیچکس موزیک اینجا تهرانه شناخته شد و به شهرت رسید و تنها رفتاری بود که تا آن زمان شروع به فعالیت کرده بود و در فاصله کوتاهی بعد از او نیز سامان ویلسون و مهراد هیدن توانستن تا هیپ هاپ را در سبک های مختلف به زبان فارسی خوانده و وارد فرهنگ موسیقی کشورمان کنند.

سامان ویلسون و دوست دخترش

سامان ویلسون و دوست دخترش

در ارتباط با روابط شخصی و خصوصی زندگی سامان ویلسون و دوست دختر و همسرش اطلاعات کاملی در اینترنت و یا حتی صفحات رسمی این آرتیست سرشناس کشورمان در دسترس نیست. سامان حتی در صفحه اینستاگرام خود نیز هیچ گونه پستی مبنی بر شروع رابطه اش با هیچ دختر و زنی را منتشر نکرده است و حتی یک تصویر از او در کنار هیچ بانوئی در اینستاگرام وجود ندارد و به همین علت نمی توانیم به طور دقیق بگوییم که او با شخص خاصی وارد رابطه دوستی و یا ازدواج شده است.

اما مدت ها پیش و در سال ۹۴ او تنها یک عکس از خود در اینستاگرام منتشر کرد که پشت سر او یک خانم در کنار استخر ایستاده بود و کپشن خاصی برای این پستش اختصاص نداده بود ولی در بسیاری از سایت ها ادمین ها با انتشار این عکس می گویند که آن شخص همسر سامان ویلسون بوده و با او ازدواج کرده است ولی هیچ گونه تایید و یا عدم تایید ای از طریق شخص سامان رضاپور در ارتباط با این که آن شخص همسر اوست و یا نه منتشر نشده است و او همچنان مجرد می باشد.

سامان ویلسون و پیشرو

سامان ویلسون و رضا پیشرو تقریباً به عنوان دو اسطوره رپ فارسی به حساب می‌آیند که از همان ابتدای فعالیتشان توانستند تا سبک گنگستا رپ را که یکی از سبک های معروف و پر استفاده در موسیقی هیپ هاپ می باشد ساخته و به گوش مخاطبان خود برسانند. این دو چهره محبوب و معروف رپ فارسی خیلی زود و در همان آغاز راه فعالیت های رپی خود تصمیم به گنگ و کل کل با یکدیگر گرفته و شور و هیجان خاصی به موسیقی رپ و هیپ هاپ به کشورمان دادند.

و از همان زمان بود که رضا پیشرو به عنوان یک دشمن قدیمی برای گروه زدبازی تلقی شد چرا که با رهبر اصلی این گروه یعنی سامان ویلسون در افتاده بود و دیس ترک های متفاوتی را نیز ضد سامان خوانده و منتشر می‌کرد که این ترک ها با این که نشان دهنده دعوا و جنجال های رپی بین دو آرتیست نو پای کشور ما بود، ولی توانسته بود تا جذابیت بسیار زیادی را به موسیقی و هیپ هاپ کشورمان هدیه کند و از آن جا بود که طرفداران رپ فارسی به دو دسته طرف داران زدبازی و طرف داران رضا پیشرو تقسیم شدند.

در ادامه این مقاله بیشتر در ارتباط با جدال ها و بحث و کل کل های بین این دو آرتیست قدیمی رپ کشورمان صحبت خواهیم کرد و از آهنگ ها و دیس و دیس بازی بین آن ها اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا مروری بر خاطرات رپی بین این دو آرتیست که هر دو طرف داران زیادی دارند باشد.

بیوگرافی سامان ویلسون

بیوگرافی سامان ویلسون

سامان رضاپور نام اصلی سامان ویلسون می باشد و متولد تاریخ هفدهم ماه ژوئن سال ۱۹۸۵ میلادی و یا بیست و هفتم ماه آذر سال ۱۳۶۴ شهر تهران پایتخت ایران می باشد که تحصیلات دبستانی خود را در شهر تهران گذرانده است و مقطع راهنمایی و دبیرستان خود را در کشور انگلیس ادامه داده است.

سامان رضاپور یا همان سامان ویلسون در شهر لندن انگلیس از سنین نوجوانی زندگی کرده است و در مدارس آن جا با یک خواننده ایرانی دیگر که به گفته بسیاری از هواداران رپ فارس جذاب ترین صدا را در بین تمامی خوانندگان ایرانی دارد، یعنی مهراد مستوفی راد یا همان مهراد هیدن آشنا شده و از همان نوجوانی رفاقت سنگینی را با یکدیگر آغاز کرده اند که این رفاقت تبدیل به همکاری ها و رفاقت های بزرگی در آینده کاری آن‌ها شد.

این دو آرتیست سرشناس موسیقی هیپ هاپ کشورمان که تا کنون در سبک های مختلف این موسیقی مانند گنگستا رپ و رپ راک و آن هم رپ پارسی فعالیت های بسیاری داشتند در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی تصمیم گرفتند تا با یکدیگر یک گروه رپ فارسی را تشکیل دهند و نام آن را زدبازی گذاشتند که این گروه بعد از این همه سال همچنان به عنوان یکی از بزرگترین گروه های رپ و هیپ هاپ کشورمان شناخته می شود و با این همه فراز و نشیب و بعد از مدت ها از هم پاشیدن گروه اکنون دوباره با جمع شدن اعضای قدیمی دور یکدیگر فعالیتش را از سر گرفته است.

سامان ویلسون و هیچکس

سامان ویلسون و هیچکس

رابطه بین سامان رضاپور معروف به سامان ویلسون و همینطور سروش لشکری معروف به سروش هیچکس در گذشته یک رابطه دوستانه بود و با این که رضا پیشرو که از صمیمی ترین رفیق های سروش هیچکس به حساب می آمد با ویلسون و گروه زدبازی مشکل داشت اما سروش هیچکس چند این فیت را نیز با سامان ویلسون و مهراد هیدن و سهراب ام جی خوانده و منتشر کرد اولین همکاری آنها به عنوان اتحاد بزرگ رپ فارسی نام گرفت.

آن ها یک موسیقی معروف را در همان سال های ابتدایی رپ فارسی خواندند و منتشر کردند که نام این موزیک واسه هر ایرانی بود و این یک موسیقی دموده و بسیار قدیمی در حال حاضر به حساب می‌آید اما در زمان انتشار به عنوان بزرگ ترین اتحاد رپ فارس از آن یاد می‌ شد و موجب شده بود که طرفداران گروه زدبازی و همین طور طرف داران سروش هیچکس که بعد ها آن ها را طرفداران گروه ملتفت می خواندند با یک دیگر هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و فقط کل کل ها و جنجال ها بین طرفداران رضا پیشرو و طرفداران زدبازی باقی بماند.

بماند که بعد از این همکاری گروه زدبازی و سروش هیچکس که در واقع همکاری بین سامان ویلسون و سروش هیچکس بود همکاری دیگری در آلبوم زاخارنامه گروه زدبازی با هیچکس انجام شده اما در آن آلبوم ان ویلسون حضور نداشت و در واقع در آن سال‌ها از موسیقی و هیپ هاپ کناره‌گیری کرده بود اما بعد از بازگشت دوباره سامان به رپ فارسی و جدا شدن گروه زدبازی که تبدیل به دو دسته سامان ویلسون و علیرضا جی جی شده بود دوباره در ابتدای امسال یعنی سال ۱۳۹۹ اعضای زدبازی باردیگر با یکدیگر متحد شده و گروه قدیمی زدبازی را به شکل گذشته بازگرداندند.

اما حال دیگر روابط بین سروش هیچکس و سامان ویلسون مانند گذشته نیست و بعد از جمع شدن دوباره اعضای گروه زدبازی دور یکدیگر، دو ترک از آن ها منتشر شد که یکی از آن‌ها تابستون کوتاهه ۲ بود که با تغییر نام به نام بچه محل انتشار پیدا کرد و موزیک دیگر آهنگ یخ بود که در واقع یک دیس ترک به گروه ملتفت و بخصوص شخص سروش‌ هیچکس بود که در این موزیک به طور مستقیم سروش لشکری معروف به هیچکس توسط سامان ویلی دیس شده بود و سامان از او انتقاد تندی می‌ کرد.

گفته می‌شود که علت این دیس و جنجال‌ های اعضای زدبازی با گروه ملتفت و سروش هیچکس اختلاف نظر بسیار زیاد بین آن ها می باشد که به گفته بسیاری از افرادی که در ارتباط با حال وخیم این روز های موسیقی هیپ هاپ کشورمان نظر می دهند، هیچکس به خاطر این که آلبومش یعنی آلبوم مجاز فروش بیشتری داشته باشد برای داغ کردن بازار شروع به ایجاد حاشیه علیه گروه بزرگ بازی و اعضای مختلف آن کرد که به این طریق بتواند تا توجه بسیاری از مخاطبان رپ فارسی را به سمت خود جلب کرده تا آلبوم فروش بیشتری داشته باشد.

در خلاصه کلام باید بگویم که اکنون رابطه بین سروش هیچکس و سامان ویلسون، از آن رابطه دوستانه و اتحاد کبیر که در ابتدای رپ فارسی بین شان به وجود آمده بود به دعوا و نزاع و اختلاف نظر های بسیار تبدیل شده است که باعث انتشار دیس ترک های مختلف بین اعضای گروه آن‌ ها با یکدیگر شده است.

رابطه سامان ویلسون و سهراب ام جی

رابطه سامان ویلسون و سهراب ام جی

مدت هاست که از همان ابتدای حضور سهراب ام جی در گروه زدبازی که در آن زمان فقط در آن سامان ویلسون سهراب ام جی و مهراد هیدن حضور داشتند تا زمان حال رابطه ای کاملاً شفاف و دوستانه بین سامان و سهراب ام جی وجود داشته و تاکنون دعوا و نزاعی بین آنها دیده نشده است. در واقع سهراب ام جی تنها شخصی از گروه زدبازی می‌باشد که تا ها را بعد از فروپاشی این گروه نیز با هر دو دسته این گروه همکاری های زیادی داشته است.

سامان ویلسون کیه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که سامان ویلسون یک رپر بسیار قدیمی در رپ فارسی می باشد که با کمک مهراد هیدن گروه زدبازی را پایه گذاری کرد و اکنون نیز تحت لیبل این گروه فعالیت می کند ولی در این ۲۰ ساله جدایی های طولانی از گروه داشته و حواشی بسیاری را نیز پس از بازگشت به رپ فارسی به وجود آورده است.

اولین آلبوم سامان ویلسون بزرگ نام دارد که بعد از سال های طولانی که از عرصه موسیقی کناره گیری کرده بود با بازگشت به رپ و خوانندگی، آن را با کمک مهراد هیدن، رفیق قدیمی اش ساخت و منتشر کرد و در واقع نام بزرگ را برای گروه جدید زدبازی که شامل خودش، مهراد هیدن و سهراب ام جی بود، انتخاب کرد.

دانلود آهنگ دیس رضا پیشرو به سامان ویلسون

آهنگ دیس رضا پیشرو یکی از قدیمی ترین دیس های رپ فارسی است که بعد از به وجود آمدن دعوا بین پیشرو و ویلسون از طرف رضا به سامان منتشر شد و بسیار سر و صدا به پا کرد که یکی از قوی ترین آهنگ های تاریخ رپ فارس نیز به حساب می آید شما می توانید این آهنگ را با یک جستجوی ساده اینترنت پیدا کرده و دانلود نمایید.

دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون دردت چیه

دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون دردت چیه

آهنگ جدید سامان ویلسون و مهراد هیدن درد چیه نام دارد که یکی از آهنگ های جالب و قابل توجهی می باشد که توسط این دو آرتیست خوبی کشور ما و بعد از بازگشت سامان به رپ فارسی ساخته و منتشر شده است. این آهنگ تقزیبا یک آهنگ گنگ به حساب می آید و به حال و روز این روز هذی رپ پارسی اشاره دارد.

دانلود اهنگ های سامان ویلسون

برای دانلود اهنگ های سامان ویلسون می توانید علاوه بر جستجو کردن در سایت های مختلف به کانال تلگرامی این آرتیست قدیمی کشور مراجعه کرده و آهنگ های مختلف او را که در گذشته برای خرید نیز قرار داده شده بود به طور رایگان دانلود نمایید. البته آهنگ های جدید سامان اغلب برای فروش گذاشته می‌شود و شما میتوانید تا برای حمایت کردن از او این آهنگ ها را خریداری نمایید.

دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون به نام الو ال

آهنگ الو ال از سامان ویلسون که در آلبوم بزرگ قرار داشت و منتشر شد به همراه آهنگ گل آقا دو دیس ترک به اعضای قدیمی گروه زدبازی به خصوص علیرضا جی جی می باشند که در این آهنگ ها ویلسون به طور کاملاً بی پرده و صریح به دیس کردن جی جی و رفقایش می‌پردازد. شما می توانید تا در صورت تمایل برای دانلود این آهنگ، به بات های تلگرام مراجعه نمایید.

راه اندازی گروه موسیقی زد بازی

همان طور که جلوتر نیز به آن اشاره کردیم، راه اندازی گروه موسیقی زدبازی توسط سامان ویلسون و مهراد هیدن در اوایل سال ۱۳۸۰ در لندن اتفاق افتاد که بعد از مدت کوتاهی سهراب ام جی به این گروه اضافه شد و بعد از حدود یک سال فعالیت، سایر اعضای زدبازی یعنی علیرضا جی جی، سیجل و نسیم پاریزه به آن اضافه شدند که در مدت طولانی با هم همکاری داشته اند.

ماجرای تشکیل گروه بزرگ توسط ویلسون

مدتی پس از این که سایر اعضای گروه زد بازی یعنی جی جی سیجل و نسیم به این گروه متصل شدند سامان اعلام کرد که از موسیقی و هیپ هاپ کناره‌ گیری خواهد کرد و بعد از مدتی که کاملاً کم کار شده بود، در آهنگ تابستون کوتاهه و در ورس آخر این آهنگ رسما خداحافظی خود را از رپ و هیپ هاپ اعلام کرد که این اتفاق برای هواداران این گروه کاملا غیر منتظره و دلسرد کننده بود.

سامان علت این خداحافظی ناگهانی خود را از عرصه موسیقی مشکلات شخصی و اتفاق های عجیب و غریب در زندگی اش عنوان کرده بود اما در سال ۹۴ که صحبت هایی در ارتباط با بازگشتش به موسیقی شنیده می شد کم کم مشخص شد که علت خداحافظی او از موسیقی و به خصوص فارسی تنها مشکلات شخصی اش نبود بلکه از همکاری با جی جی لذت می برده و به همین علت بین او و اعضای گروه زدبازی مشکلاتی رخ داده بود که باعث خداحافظی او شد.

به همین دلیل سامان ویلسون بعد از این که بازگشتش به موسیقی را قطعی اعلام کرد و خبر آن توسط مهراد هیدن در فضای مجازی منتشر شد با کمک هیدن اعلام کرد که قرار است تا دوباره به موسیقی باز گردد و اینبار گروه زدبازی اصلی را به مخاطبان قدیمی شان برگرداند و نام گروه جدید خود را که متشکل از اعضای اولیه گروه زدبازی بود بزرگ نامید و آلبومی را نیز تحت این عنوان منتشر کرد.

حدافظی ویلسون از رپ

حدافظی ویلسون از رپ واقعی است ؟

این سوالی بود که در زمان پخش شدن شایعه خداحافظی ویلسون از رپ فارسی در بین هواداران و مخاطبان این آرتیست پیچیده بود و همه طرفداران زدبازی این سوال را از دیگر مطرح می کردند. اما بعد از منتشر شدن آهنگ تابستون کوتاهه که در این آهنگ سامان به طور رسمی از رپ خداحافظی کرد همه متوجه شدند که این خداحافظی واقعی بوده و صحت دارد.

شروع فعالیت گروه زد بازی با حضور سامان wilson

بعد از بازگشت سامان ویلسون به رپ و تلاش برای تشکیل گروه زدبازی اصلی که متشکل از خود ویلسون هیدن و ام جی بود اکنون بعد از حدود ۳ الی ۴ سال دوباره تمامی اعضای گروه زدبازی تصمیم گرفتند تا مانند گذشته تحت این لیبل با یکدیگر همکاری داشته باشند و ویلسون توانست تا بار دیگر در این گروه فعالیت خود را به طور جدی شروع کند.

دیس بک سامان ویلسون به عرفان پایدار

مدتی قبل درگیری لفظی بین دو تن از رپران معروف ایرانی یعنی سامان و عرفان به وجود آمد که این درگیری ‌ها به مجازی و اینستاگرام هم رسید. بعد از آن عرفان ترکی را منتشر کرد که مخاطب او سامان ویلسون بود. مدتی بعد از انتشار این ترک هم دیس بک سامان نیز منتشر شد. خیلی از افراد بیان کردند که این دو ترک از بهترین آهنگ های این دو رپر بوده است و هم چنین برخی از افراد دیگر بر این باورند که دعوای این دو رپر برای حاشیه سازی و بالا رفتن ویو آهنگ های آن ها است.

سامان ویلسون با نام کامل سامان رضا پور متولد سال 1364 در تهران می باشد و تحصیلات دبستانی خود را در تهران گذرانده است. بعد از آن به کشور انگلستان مهاجرت می‌ کند و تحصیل خود را در این کشور ادامه می‌ دهد. زمانی که سامان در انگلستان بوده است با یک خواننده ایرانی که هواداران زیادی نیز داشته است یعنی مهراد مستوفی یا همان مهراد هیدن آشنا می شود. از همان نوجوانی رفاقت و دوستی آن ها شکل می‌ گیرد و این رفاقت به همکاری آن ها تبدیل می‌ شود.

این دو رپر معروف تاکنون در سبک های مختلف و متفاوت مانند گنگستا رپ و رپ راک فعالیت‌ های زیادی داشته اند. سپس در سال 1380 تصمیم می گیرند تا یک گروه رپ را تشکیل بدهند و نام آن را زدبازی می گذارند. این گروه به عنوان یکی از بزرگترین گروه های رپ و هیپ هاپ در کشور ایران شناخته می ‌شود. البته فراز و نشیب ‌های زیادی در این گروه طی سال ‌های فعالیتشان به وجود آمده و گاهی اوقات گروه از هم پاشیده شده ولی دوباره اعضای قدیمی دور هم جمع می شدند و فعالیت خود را از سر می گرفتند.

سامان ویلسون و رضا پیشرو دو اسطوره در رپ فارسی به شمار می آیند که از همان ابتدای فعالیتشان در سبک گنگستا رپ فعالیت خود را آغاز کردند. آن ها با این سبک به معروفیت و محبوبیت زیادی رسیدند، این دو رپر، دو چهره معروف در بین مردم هستند. البته باید افزود که آن ها از همان آغاز فعالیشان کل کل با یکدیگر را شروع کردند و با استفاده از این کل کل شور و هیجان زیادی را به متن و محتوای آهنگ های خود دادند.

به همین دلیل از همان ابتدا رضا پیشرو و گروه زد بازی به عنوان دشمنان هم تلقی شدند، چرا که رضا پیشرو و رهبر این گروه یعنی سامان با هم در افتادند و رضا دیس ترک های متفاوتی را بر ضد سامان خوانده و آن ها را منتشر کرده بود. البته سامان و گروه زدبازی نیز بر ضد رضا پیشرو ترک هایی را منتشر می کردند. البته این موضوع را هم باید افزود که این دعوا ها و جنجال ها در این موضوع که آن ها توانسته بودند آهنگ های قوی را منتشر کنند، تاثیر زیادی داشت. تا جایی این دعوا ها ادامه پیدا کرد که طرفداران رپ فارسی به دو گروه طرفداران گروه زدبازی و طرفداران گروه رضا پیشرو تقسیم شدند.

هیچکس که از رپران معروف و از پیشگامان رپ فارسی است، با گروه زد بازی و هم چنین سامان رابطه خوبی دارد، با این که رضا پیشرو دوست صمیمی هیچکس، با این گروه به ویژه سامان مشکل دارد و هم چنین دیس هایی را نیز تا به اکنون منتشر کرده اند، اما با این حال هیچکس رابطه خوبی با اعضای گروه دارد و هم چنین همکاری و فیت هایی نیز داشته اند. اولین همکاری هیچکس با این گروه اتحاد بزرگ نام گرفت و در مورد این همکاری تا مدت ها نیز صحبت می شده است.

آن ها در همان ابتدا یک آهنگ به نام واسه هر ایرانی را با همکاری هم منتشر کردند که در آن زمان مانند بمب در بین مردم به ویژه جوانان پخش شد و طرفداران زیادی را نیز بدست آورد و خیلی از افراد در آن زمان بر این باور بودند که این همکاری از بهترین همکاری ها این دهه بوده است.

زمانی که این همکاری آن ها توانست در بین مردم محبوب شود، هیچکس در آلبوم دیگر این گروه به نام زاخارنامه نیز همکاری کرد. البته باید افزود که در این آلبوم سامان حضور نداشت، چرا که او در این دوران از خوانندگی فاصله گرفته بود. تقریبا می توان گفت که در این دوران این گروه از هم پاشید، البته بعد از گذشت سال ها گروه زدبازی در سال 1399 دوباره متحد شد و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.

گروه زدبازی با حضور سهراب ام جی نیز توانست پیشرفت خوبی کند و معروف و محبوب تر از قبل شود. سهراب ام جی زمانی که فقط سامان و مهراد هیدن حضور داشتند به این گروه پیوست و کاملا مشخص بود که رابطه دوستانه و خوبی با اعضای گروه دارد و تا به اکنون این رپر معروف هیچ گونه دعوایی با اعضای گروه نداشته است. در واقع می‌ توان این گونه بیان کرد که سهراب ام جی تنها فردی در اعضا گروه زدبازی می باشد که بعد از فروپاشی این گروه نیز با هر دو دسته گروه همکاری های زیادی داشته است. سهراب ام جی یکی از رپران معروف و محبوب در بین مردم ایران می باشد که معروف به عمو سهراب است.

خلاصه این درگیری ها را می توانید از لینک جنجال گروه زد بازی و پایدار دنبال کنید.

دانلود آهنگ دیس رضا پیشرو به سامان ویلسون

پدر سامان ویلسون

در سال 85 زمانی که دیس سامان توسط رضا منتشر می‌ شود و این آهنگ را پدر سامان می شوند، بسیار عصبی و ناراحت می ‌شود و با سامان برخورد جدی می کند. چرا که انتظار نداشته است که در این آهنگ پسر بچه ها به او و خانواده ‌اش فحش بدهند. بعد از آن سامان بسیار محتاط تر می شود و در مسیر رو به رشد پیشرفت می ‌کند و حتی دیگر به سمت گنگ نمی رود تا فحش نخورد. اما بعد از مدت کوتاهی سامان با یک ورس پاستوریزه که در تابستان منتشر می‌ کند و این آهنگ در ایران مانند بمب بین جوانان و نوجوانان پخش می ‌شود، دوباره به اوج کار هنری خود بر می ‌گردد.

هم چنین مدت ها بعد سامان آهنگ به نام پدر من منو بد نگاه می کنه را منتشر کرد که مخاطب او پدرش بوده است. بعد از این آهنگ او دوباره بر روی غلتک می افتد و تا هم اکنون نیز به خوانندگی خود ادامه می دهد.

محبوبیت این رپ در بین رپر های نسل 1

اغلب مردم نسل ۱ طرفدار این رپر با استعداد می باشند. از آن جایی که سامان دارای صدای منحصر به فردی است و آهنگ های خوبی را منتشر می ‌کند و آهنگ های او دارای متن قوی هستند، طرفداران زیادی از گذشته تا به اکنون پیدا کرده است.

از آهنگ های جدید سامان می ‌توان به دردت چیه اشاره کرد که با همکاری مهراد هیدن منتشر شده است. متن این آهنگ بسیار جالب است و مخاطبان زیادی طرفدار این آهنگ شدند. این آهنگ نیز گنگ به شمار می آید و به حال و روز رپ فارس اشاره دارد.

اینستاگرام سامان ویلسون

امروزه اکثر سلبریتی ها در اینستاگرام فعالیت می ‌کنند که این موضوع شامل سامان ویلسون نیز می باشد. سامان اینستاگرام را مرکز فعالیت خود قرار داده است و در این شبکه مجازی به طور مداوم و همیشگی فعالیت می کند و کار های روزمره و روتین خود را با مخاطبان و هوادارانش به اشتراک می گذارد. از آن جایی که فالووران او واقعی هستند و تعداد فالوور نسبتاً بالایی دارد مانند برخی از آرتیست های دیگر توانسته تیک آبی این شبکه مجازی معروف را که نشان دهنده یک نوع تاییدیه و اعتبار است از طرف مدیریت این شبکه دریافت کند.

او در اینستاگرام خود جدید ترین اخبار در مورد کار های آینده اش و آهنگ هایی که قرار است بخواند و غیره را با طرفداران خود به اشتراک می ‌گذارد. هم چنین او با این شبکه مجازی تا به اکنون حواشی هایی را نیز به وجود آورده است و دعوا های خود را با سایر خوانندگان و رپران از طریق اینستا علنی کرده است.

اگر می خواهید جدید ترین عکس‌ ها و فیلم‌ های او را مشاهده کنید و هم چنین در مورد فعالیت هایش اطلاعات بدست آورید، می توانید به اینستاگرام سامان ویلسون مراجعه کنید. برای این که اینستاگرام او را پیدا کنید، می توانید نام کامل این رپر را در اینترنت جستجو کنید تا آیدی اینستاگرام او برای شما نمایش داده شود.

سامان هم اکنون ساکن تهران است؟

سامان زمانی که مقطع دبیرستان خود را در تهران تمام کرد همراه با خانواده اش برای ادامه زندگی و هم چنین ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کردند. او هم اکنون در انگلستان زندگی می‌ کند.

راه اندازی برند لباس آسفالت و فروش تیشرت زد بازی

همان طور که بیان کردیم، گروه زد بازی از بزرگترین و معروف ترین گروه ها در ایران می باشد. مدتی قبل این گروه برند لباس خود را راه اندازی کرد و به فروش آن پرداخت. بر روی اکثر لباس های این برند، نماد گروه زدبازی است. افراد و طرفداران برای خرید لباس می ‌توانند به اینترنت مراجعه کنند و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرند. گفته شده است که گروه زدبازی توانسته از طریق فروش برند لباس های خود درآمد خوبی در کنار خوانندگی داشته باشد.

سوالات متداول

سامان ویلسون چند سال سن دارد؟!

سامان ویلسون متولد سال 1364 و ماه آذر می باشد که اکنون حدود ۳۶ سال سن دارد.

نام اصلی سامان ویلسون چیست؟!

نام اصلی او سامان رضاپور می باشد که با لقب ویلسون در رپ فارسی معروف شده است.

اعضای گروه بزرگ چه کسانی هستند؟!

اعضای اصلی این گروه سامان ویلی و مهراد هیدن بودند که سهراب ام می به همراه کنیس و مرژاک به صورت مهمان در برخی از آهنگ های آن حضور داشته اند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *